"Dial Telecom", divizia de business a companiei "Digital Cable Systems", unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa autohtonă de telecomunicaţii, anunţă că, în primul semestru al anului în curs, procentul de creştere a clienţilor business noi, faţă de aceeaşi perioadă din 2009, este de aproximativ 15%. În ceea ce priveşte comportamentul clienţilor corporate fideli, în ciuda condiţiilor economice dificile, investiţiile în tehnologie au reprezentat o prioritate pentru companii, ceea ce a făcut ca "Dial Telecom" să înregistreze o creştere semnificativă şi în ceea ce priveşte numărul şi valoarea serviciilor nou achiziţionate de către clienţii existenţi, mai precizează compania.
"Per total, în primul semestru, < Dial Telecom > a înregistrat o creştere semnificativă (peste 30% faţă de 2009 - semestrul unu) a veniturilor, în ciuda condiţiilor economice de criză. Estimăm că acest trend ascendent se va menţine pe tot parcursul anului - în acest sens, facem eforturi majore în direcţia îmbunătăţirii permanente a gradului de satisfacţie a clienţilor "Dial Telecom", din punct de vedere al calităţii şi costurilor serviciilor," a declarat Dinu Malacopol, CEO al DCS.
"Dial Telecom" oferă servicii integrate de comunicaţii electronice - telefonie fixă, acces Internet, soluţii de date şi colocare servere, pentru companii, serviciile având acoperire naţională. În 2009, "Dial Telecom" a generat un total de peste 5 milioane de euro din totalul veniturilor grupului DCS.
Ponderea segmentelor IMM, corporate şi wholesale în veniturile "Dial Telecom", în semestrul I din 2010, a fost următoarea: 25% IMM, 25% corporate şi 50% wholesale.
În ceea ce priveşte comportamentul clienţilor corporate, cele mai solicitate servicii "Dial Telecom" sunt cele de date, care au înregistrat o creştere semnificativă (peste 20% faţă de 2009) în segmentul de retail, dar şi cele de voce pentru segmentul wholesale. Ponderea serviciilor de date în veniturile segmentului retail este de peste 60%, iar pentru cele de voce ponderea este de peste 85% în segmentul wholesale.
Potrivit DCS, principalul motiv care a dus la creşterea afacerilor în zona de business este legat de gradul ridicat de adaptabilitate a ofertei în funcţie de nevoile clienţilor.