Numărul clienţilor business ai companiei "Dial Telecom" a crescut cu 15%

Emilia Olescu
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii / 19 august 2010

"Dial Telecom", divizia de business a companiei "Digital Cable Systems", unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa autohtonă de telecomunicaţii, anunţă că, în primul semestru al anului în curs, procentul de creştere a clienţilor business noi, faţă de aceeaşi perioadă din 2009, este de aproximativ 15%. În ceea ce priveşte comportamentul clienţilor corporate fideli, în ciuda condiţiilor economice dificile, investiţiile în tehnologie au reprezentat o prioritate pentru companii, ceea ce a făcut ca "Dial Telecom" să înregistreze o creştere semnificativă şi în ceea ce priveşte numărul şi valoarea serviciilor nou achiziţionate de către clienţii existenţi, mai precizează compania.

"Per total, în primul semestru, < Dial Telecom > a înregistrat o creştere semnificativă (peste 30% faţă de 2009 - semestrul unu) a veniturilor, în ciuda condiţiilor economice de criză. Estimăm că acest trend ascendent se va menţine pe tot parcursul anului - în acest sens, facem eforturi majore în direcţia îmbunătăţirii permanente a gradului de satisfacţie a clienţilor "Dial Telecom", din punct de vedere al calităţii şi costurilor serviciilor," a declarat Dinu Malacopol, CEO al DCS.

"Dial Telecom" oferă servicii integrate de comunicaţii electronice - telefonie fixă, acces Internet, soluţii de date şi colocare servere, pentru companii, serviciile având acoperire naţională. În 2009, "Dial Telecom" a generat un total de peste 5 milioane de euro din totalul veniturilor grupului DCS.

Ponderea segmentelor IMM, corporate şi wholesale în veniturile "Dial Telecom", în semestrul I din 2010, a fost următoarea: 25% IMM, 25% corporate şi 50% wholesale.

În ceea ce priveşte comportamentul clienţilor corporate, cele mai solicitate servicii "Dial Telecom" sunt cele de date, care au înregistrat o creştere semnificativă (peste 20% faţă de 2009) în segmentul de retail, dar şi cele de voce pentru segmentul wholesale. Ponderea serviciilor de date în veniturile segmentului retail este de peste 60%, iar pentru cele de voce ponderea este de peste 85% în segmentul wholesale.

Potrivit DCS, principalul motiv care a dus la creşterea afacerilor în zona de business este legat de gradul ridicat de adaptabilitate a ofertei în funcţie de nevoile clienţilor.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb