Numărul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG a crescut în 2020 cu aproape 45%. În prezent, 30% dintre comenzi sunt ridicate personal de clienţi, direct din showroom, iar termenul mediu de predarea a produselor este de 5 minute, scrie un comunicat de presă al Emag.
Creşterea vânzărilor în showroom a fost determinată de o serie de măsuri adoptate de evoMAG şi este cu atât mai importantă cu cât, în contextul actual, consumatorii români au tendinţa să limiteze drumurile în magazine.
Una dintre cele mai importante măsuri care a generat acest rezultat a fost investiţia în sistemul de management al depozitului, care a adus şi o mai bună segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc. Iar acest lucru a permis şi o optimizare a stocurilor la nivel general, dar şi o vizibilitate mai bună asupra mixului de produse. A urmat apoi reorganizarea activităţii din depozit, de recepţie a mărfurilor şi de procesare a coletelor, organizând mai multe locaţii de recepţie şi mai multe locaţii de procesare a coletelor, concomitent cu creşterea numărului de angajaţi.
Creşterea numărului de comenzi ridicate din showroom a fost generată şi de măsurile de siguranţă adoptate care presupun că:
- angajaţii şi clienţii au obligaţia de a purta mască în interior;
- incinta este aerisită la un interval de cel mult 2 ore;
- bancurile de probă, mânerele uşilor, echipamentele prezentate în showroom sunt dezinfectate la fiecare 3 ore;
- accesul în showroom este limitat la 6 clienţi simultan;
- la intrarea în showroom sunt amplasate mesaje informative care anunţă prezenţa substanţelor dezinfectante în showroom: gel dezinfectant, spirt, şervetele umede etc.
Anul trecut, a crescut şi numărul de comenzi plasate direct din showroom, ajungând, în medie, la 50 de comenzi noi plasate zilnic. Rolul consultanţilor evoMAG este important în acest caz, aceştia sprijinind clienţii să identifice mai simplu şi să comande produsele dorite, şi chiar să facă alegerea potrivită din mai multe opţiuni. În ultimul an, angajaţii evoMAG au parcurs mai multe training-uri specifice poziţiei ocupate, astfel că specialiştii în vânzări din showroom îşi pot aduce inputul inclusiv în zona specificaţiilor tehnice, a garanţiilor, a preţului produselor etc.
La ridicarea produselor din showroom, fiecare client primeşte un cadou, numărul cadourilor oferite clienţilor anul trecut depăşind 35.000. Acestor beneficii li se adaugă posibilitatea accesării plăţii în rate, fără dobândă, direct în magazin, acces gratuit la suficiente locuri de parcare (astfel încât să acopere nevoile tuturor clienţilor în orice moment al zilei) la locaţia evoMAG şi Wi-Fi gratuit. Clienţii care vin în showroom-ul evoMAG pot testa cele mai noi gadget-uri, laptopuri, tablete, smartphone-uri etc., precum şi cele mai noi jocuri în gaming corner-ul dedicat, potrivit comunicatului.
Pentru a se asigura că produsele funcţionează în acord cu specificaţiile din fabrică, clienţii pot face proba tuturor echipamentelor achiziţionate imediat după ridicarea acestora.