Odată cu venirea verii, sănătatea este pe primul plan. Căldurile mari, lipsa poftei de mâncare şi a timpului în contextul unei vieţi agitate au acum ca şi soluţie o gustare sănătoasă de la Milli, noul iaurt de băut cu Musli.
Noua reţetă de iaurt Milli combină cereale, fructe şi alune oferind o băutură cremoasă, plină de vitamine. În orice moment al zilei, iaurtul de băut cu Musli poate înlocui cu succes o masă grea ce nu se recomandă pe timp de vară. Astfel, consumatorii se pot bucura de o gustare hrănitoare şi sănătoasă de la Milli.
Ambalajul iaurtului, PET la 330 de grame, a fost special ales pentru a putea fi uşor de transportat şi de deschis. Fie că sunteţi pe drum către o întâlnire, şcoală, în maşină sau în parc, iartul de băut cu Musli trebuie să fie accesoriu indispensabil. O gustare sănătoasă şi consistentă mereu la îndemână reprezintă soluţia ideală pentru a face faţă unei perioade caniculare.
Friesland Foods România este filiala din ţara noastră a grupului olandez Friesland Foods. Cu o istorie de peste 125 ani, Friesland Foods se află pe lista celor mai importante 10 companii de lactate din lume, având filiale în Europa, Asia, Africa şi America de Sud. Compania este specializată în producţia lactatelor şi băuturilor din fructe şi lapte. Are 14.600 de angajaţi la nivel internaţional, cifra de afaceri pentru 2007 fiind de 5,1 miliarde EUR. Printre acţionarii companiei se numără chiar fermierii care furnizează materia primă.
Friesland Foods România oferă o gamă largă de produse, de la lapte, iaurturi, şi smântână la brânzeturi speciale, îngheţată şi deserturi. Mărcile prin care compania este prezentă în România sunt: Milli, Oke, Dots şi Completa. Pe lângă brandurile internaţionale deţinute de grup, filiala din România deţine şi brandurile Napolact şi Napoca.