Ogilvy&Mather comunica lansarea unei noi forme perfecte prin cea mai recenta campanie de publicitate dezvoltata pentru marca de bere Ciuc Premium, aflata in portofoliul Heineken Romania.
In urma unei licitatii organizate la inceputul acestui an, Ogilvy&Mather a fost desemnata agentia de publicitate a mărcii Ciuc Premium, fiind responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in linie cu obiectivele si strategia de marketing ale clientului.
"Colaborarea dintre echipele Ogilvy si Heineken Romania pe acest cont de creatie si strategie publicitara a inceput in forta, cu doua proiecte deopotriva complexe si ambitioase, menite sa consolideze imaginea premium a brandului Ciuc. Este vorba, in ordine temporala, de o campanie TV care construieste perceptia de calitate superioara a produsului, urmata de campania de lansare a noii sticle Ciuc Premium, ambalaj care reflecta perfect calitatea premium a marcii Ciuc.", declara Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy&Mather.
Campania "Forma Perfecta" ce anunta schimbarea de ambalaj marcheaza un moment "de rascruce" in istoria marcii, iar noua sticla Ciuc Premium este cu adevarat deosebita, remarcandu-se prin forma sa unica, personalizata. Practic, comunicarea de lansare a noii sticle are rolul de a intari si a conferi si mai multa concretete promisiunii de calitate facuta prin campania precedenta, care a vorbit despre berea Ciuc din perspectiva acelui atribut al produsului care are atat relevanta pentru categorie, cat si potential de diferentiere pentru marca Ciuc Premium - anume apa pura de izvor din Harghita.
Campania "Forma perfecta" beneficiaza de o ampla expunere pe TV, in presa, outdoor si internet si a demarat cu o componenta/ faza de teasing. De asemenea, exista o puternica sustinere si la punctul de vanzare, unde noile ambalaje sunt puse in valoare printr-o multitudine de materiale de promovare.
"Ideea spotului TV si de altfel a intregii campanii este simpla si de impact, fiind foarte bine rezumata de headline-ul campaniei de teasing:
"Proiectul
Din partea Ogilvy&Mather, la realizarea campaniilor Ciuc Premium au lucrat Albert Nica (Executive Creative Director), tandemul creativ Cristi& Cristi (Cristian Simion - Copywriter, Cristian Dita - Art Director), Andrei Galeata (Senior Art Director), Maria Manoiu (Copywriter), Oana Boghici (producator AV), Vasile Alboiu (Digital Creative Coordinator) si Cosmin Bizon (Web Designer) precum si Anca Nita (Account Manager) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director).
Spoturile TV au fost produse in colaborare cu Abis Studio si MultiMedia Est, iar imaginile de produs utilizate in campania print au fost realizate de fotograful Ciprian Tantareanu.
Din partea Heineken Romania, proiectele au fost coordonate de Andreas Stieber - Marketing Manager , Gabriela Galatanu - Group Brand Manager, Nadia Mitrica - Brand Manager,.
De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Universal McCann.
Ogilvy&Mather se afla in topul celor mai importante agentii de publicitate full service din Romania, fiind prezenta pe piata inca de la inceputurile acesteia, din 1994. In prezent, agentia ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather. Portofoliul de clienti cuprinde marci nationale si multinationale, cum sunt Kraft Foods Romania (Poiana, Milka, Africana, Smash), Unilever (Dove, Delma, Hellmann"s), IKEA, Friesland Foods (Milli), Gillette (Gillette, Braun, Duracell, OralB), Heineken Romania (Ciuc Premium, Silva), Coca-Cola Adriatic & Balkans (Cappy, Powerade), DHL, Lenovo, WWF, Orion. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.