Ogilvy&Mather construieste imaginea Ciuc Premium

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 11 iulie 2008

Ogilvy&Mather comunica lansarea unei noi forme perfecte prin cea mai recenta campanie de publicitate dezvoltata pentru marca de bere Ciuc Premium, aflata in portofoliul Heineken Romania.

In urma unei licitatii organizate la inceputul acestui an, Ogilvy&Mather a fost desemnata agentia de publicitate a mărcii Ciuc Premium, fiind responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in linie cu obiectivele si strategia de marketing ale clientului.

"Colaborarea dintre echipele Ogilvy si Heineken Romania pe acest cont de creatie si strategie publicitara a inceput in forta, cu doua proiecte deopotriva complexe si ambitioase, menite sa consolideze imaginea premium a brandului Ciuc. Este vorba, in ordine temporala, de o campanie TV care construieste perceptia de calitate superioara a produsului, urmata de campania de lansare a noii sticle Ciuc Premium, ambalaj care reflecta perfect calitatea premium a marcii Ciuc.", declara Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy&Mather.

Campania "Forma Perfecta" ce anunta schimbarea de ambalaj marcheaza un moment "de rascruce" in istoria marcii, iar noua sticla Ciuc Premium este cu adevarat deosebita, remarcandu-se prin forma sa unica, personalizata. Practic, comunicarea de lansare a noii sticle are rolul de a intari si a conferi si mai multa concretete promisiunii de calitate facuta prin campania precedenta, care a vorbit despre berea Ciuc din perspectiva acelui atribut al produsului care are atat relevanta pentru categorie, cat si potential de diferentiere pentru marca Ciuc Premium - anume apa pura de izvor din Harghita.

Campania "Forma perfecta" beneficiaza de o ampla expunere pe TV, in presa, outdoor si internet si a demarat cu o componenta/ faza de teasing. De asemenea, exista o puternica sustinere si la punctul de vanzare, unde noile ambalaje sunt puse in valoare printr-o multitudine de materiale de promovare.

"Ideea spotului TV si de altfel a intregii campanii este simpla si de impact, fiind foarte bine rezumata de headline-ul campaniei de teasing: . Avem o bere de calitate exceptionala care isi cauta o forma pe masura. Formele considerate in mod obisnuit a fi perfecte (cele geometrice) nu sunt suficient de bune sau potrivite pentru berea noastra, care isi afla implinirea abia cand intra in forma noii sticle Ciuc Premium", explica Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.

"Proiectul a fost unul foarte tehnic, spotul implicand modalitati de filmare specializate si multa post-productie, de aceea a fost necesar sa pregatim foarte atent productia sa si sa avem o zi de testare in platou inaintea filmarii propriu-zise, zi in care am incercat impreuna cu regizorul (David Wyn Jones) diverse unghiuri si tipuri de diferite de cele devenite clasice in categorie.", povesteste in continuare Albert Nica.

Din partea Ogilvy&Mather, la realizarea campaniilor Ciuc Premium au lucrat Albert Nica (Executive Creative Director), tandemul creativ Cristi& Cristi (Cristian Simion - Copywriter, Cristian Dita - Art Director), Andrei Galeata (Senior Art Director), Maria Manoiu (Copywriter), Oana Boghici (producator AV), Vasile Alboiu (Digital Creative Coordinator) si Cosmin Bizon (Web Designer) precum si Anca Nita (Account Manager) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director).

Spoturile TV au fost produse in colaborare cu Abis Studio si MultiMedia Est, iar imaginile de produs utilizate in campania print au fost realizate de fotograful Ciprian Tantareanu.

Din partea Heineken Romania, proiectele au fost coordonate de Andreas Stieber - Marketing Manager , Gabriela Galatanu - Group Brand Manager, Nadia Mitrica - Brand Manager,.

De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Universal McCann.

Ogilvy&Mather se afla in topul celor mai importante agentii de publicitate full service din Romania, fiind prezenta pe piata inca de la inceputurile acesteia, din 1994. In prezent, agentia ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather. Portofoliul de clienti cuprinde marci nationale si multinationale, cum sunt Kraft Foods Romania (Poiana, Milka, Africana, Smash), Unilever (Dove, Delma, Hellmann"s), IKEA, Friesland Foods (Milli), Gillette (Gillette, Braun, Duracell, OralB), Heineken Romania (Ciuc Premium, Silva), Coca-Cola Adriatic & Balkans (Cappy, Powerade), DHL, Lenovo, WWF, Orion. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb