După lansarea opţiunilor Travel Data Monthly, Travel Data Daily (2 zile de acces la internet în roaming cu 15 EUR), reducerea tarifelor standard pentru transferul de date în roaming şi lansarea opţiunii Favourite Countries pentru convorbiri în roaming şi internaţionale, Orange lansează Permis de Vacanţă. Opţiunea Permis de Vacanţă poate fi activată atât de clienţii Orange cu abonament cât şi de utilizatorii PrePay. Orange este prima companie din România care lansează o opţiune cu minute incluse pentru serviciile de comunicare mobila în roaming şi pentru utilizatorii PrePay.
Începând din 3 iulie, toţi clienţii Orange care utilizează opţiunea Permis de Vacanţă vorbesc 10 minute cu numai 4 euro atunci când călătoresc în ţările Uniunii Europene. Cele 10 minute pot fi utilizate timp de o luna atât pentru iniţierea apelurilor, cât şi pentru primirea acestora.
Astfel, pentru apelurile efectuate în Uniunea Europeană, Permis de Vacanţă oferă clienţilor Orange cu abonament o reducere de 31% a tarifelor, iar clienţilor Orange PrePay reduceri de peste 18%, comparativ cu tariful standard de EUR 0,49/minut.
"Cu Permis de Vacanţă clienţii Orange vorbesc în roaming la tarife mai mici decât tariful unic european. Dorim ca toţi clienţii noştri care călătoresc în străinătate să folosească serviciile de roaming de la Orange şi pentru aceasta vom continua să venim în întâmpinarea dorinţelor clienţilor noştri cu servicii şi oferte atractive", a declarat Irina Pană, International Roaming Manager la Orange România.
Despre Orange România
Orange este lider de piaţă în România cu 10,010 milioane de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume.
La sfârşitul primului trimestru al anului 2008, Orange România a avut venituri de 307 milioane de euro, în creştere cu 8,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 82 de magazine în toată ţara.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.