Packeta România deschide 25 de poziţii noi în hub-urile logistice din Oradea şi Bucureşti, pe care îşi propune să le ocupe în perioada imediat următoare, ca răspuns la dezvoltarea accelerată a comerţului Cross Border, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, platforma digitală globală pentru comerţul online are, în prezent, 150 de angajaţi şi subcontractori în România.
"Nevoile tot mai specifice ale consumatorilor şi aşteptările în evoluţie cu privire la întreg lanţul de servicii de comerţ reprezintă una dintre cele mai importante cauze de transformare a industriei de logistică. La Packeta România, integrăm cu succes tehnologiile care ne ajută să reducem la minimum erorile şi să ne degrevăm colegii de taskurile repetitive, pentru a se putea concentra pe acele activităţi unde prezenţa umană este esenţială.
Ne-am asumat că este strategic să acordăm atenţie modului în care angajaţii, lucrători în depozite, utilizează în mod colaborativ tehnologia, pentru a crea o forţă de muncă mai valoroasă, în beneficiul clientului final. În logistică, este momentul investiţiilor în tehnologie şi oameni, în mod egal", spune Cristina Grosu, Head of Human Resources Department Packeta România.
În prezent, aproape trei sferturi dintre coletele procesate de Packeta România aparţin zonei de comerţ Cross Border.
O analiză realizată de Packeta România arată că cei mai căutaţi profesionişti în logistică sunt: lucrători în depozit şi specialişti Customer Care pe segmentul eCommerce.