"Ford Motor" se află în grafic cu planurile sale de a-şi dubla numărul de furnizori în China până în 2015, după cum a declarat, acum două zile, David Schoch, preşedinte şi director general al diviziei "Ford" din China, citat de Reuters.
Producătorul auto american deschide în medie două magazine de prezentare pe săptămână, urmând ca, până în 2015, să ajungă la 680 de magazine, a precizat reprezentantul "Ford".
Anul trecut, compania a vândut în China doar 320.658 vehicule, spre deosebire de "Volkswagen", care a ajuns la 2,26 milioane, şi "General Motors, cu 2,55 milioane. "Ford" intenţionează să aducă 15 noi vehicule în China, până în 2015.
Potrivit "Ford Motor" Co., perioada octombrie-decembrie 2011 a reprezentat al 11-lea trimestru consecutiv în care compania este pe profit, datorită creşterii vânzărilor în America de Nord şi a elementelor speciale.
În trimestrul menţionat, producătorul auto a realizat un profit de 13,6 miliarde dolari, faţă de 13,4 miliarde dolari - în aceeaşi perioadă din 2010, datorită unui câştig de 401 milioane de dolari provenit în urma vânzării operaţiunilor "Ford" din Rusia către noua societate mixtă "Ford Sollers" şi unei ajustării de taxe de 12,4 miliarde dolari.
În 2011, profitul net al companiei americane a fost de 20,2 miliarde dolari, faţă de 6,6 miliarde dolari în 2010.
"Ford Europe" a cumpărat de la statul român, în anul 2007, o proporţie de 72,4% din acţiunile "Automobile Craiova", contra sumei de 57 de milioane de euro.