Pandemia a afectat un număr uriaş de afaceri. Nu au fost ocolite nici marile companii, care raportau câştiguri de ordinul miliardelor de dolari anual. Industria producătoare de echipament sportive a fost grav afectată de închiderea magazinelor, din această primăvară. Compania americană Nike, unul din giganţii pieţei de echipamente sportive, a raportat pierderi de 790 milioane dolari, în ultimul trimestru al anului financiar care se încheie în luna mai, din cauza pandemiei de coronavirus. În aceeaşi perioadă a anului trecut, Nike a înregistrat câştiguri de 989 milioane dolari. Din cauza magazinelor închise între lunile martie şi mai, din întreaga reţea mondială, cifra de afaceri a scăzut cu 38%, ajungând la 6,3 miliarde dolari. Vânzările online au crescut cu 75%, dar nu a fost suficient pentru a compensa paralizarea pieţei cu amănuntul. Cifrele din trimestrul al patrulea sunt mult mai rele decât anticipaseră analiştii economici. Wall Street estimase că Nike va înregistra pierderi, dar cifra de afaceri se va menţine la circa 7,4 miliarde dolari. Nike susţine că efectele Covid-19 sunt deja depăşite, după ce 90% din magazinele Nike din toată lumea s-au redeschis.
De asemenea, profitul Adidas, alt "uriaş" al industriei a scăzut cu peste 90% în primul trimestru al anului 2020 ca urmare a măsurilor de închidere a magazinelor luate de guverne din cauza coronavirusului, în timp ce pentru trimestrul al doilea compania anticipa un declin al vânzărilor de peste 40%. Compania a raportat o scădere de 19% a vânzărilor nete în primul trimestru, la 4,75 de miliarde de euro, ca urmare a închiderii a 70% dintre magazinele sale la nivel global, din cauza pandemiei de coronavirus. În primul trimestru, Adidas a obţinut un profit net de 26 de milioane de euro, în scădere cu 96% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În aldoilea trimestru lucrurile au stat şi mai prost, cifrele urmând să fie communicate în scurt timp.
1. fără titlu
(mesaj trimis de enica în data de 29.06.2020, 17:20)
pai ce sa faci cu adidasii Adidas care in 2 luni l i sa destramat tesatura sau cind ii speli s au micsorat cu 2 numere. Niste mizerii toata incaltamintea Adidas, cum sa nu se duca in cap firma daca in goana dupa profit au renuntat la calitate. De cite ori poate lua teapa omul pina schimba brandul cu care se incalta cind totul se face public instantaneu-.