Compania poloneză PayPo anunţă lansarea pe piaţa din România şi dă startul integrării cu Modivo.ro. Obiectivul PayPo este de a oferi clienţilor magazinelor online o metodă alternativă de plată accesibilă. Această metodă le oferă un interval de 30 de zile în care pot face plata. Astfel, clienţii primesc produsele şi decid dacă îşi doresc să le păstreze, înainte de a le achita, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, prin intermediul metodei de plată PayPo, clienţii magazinelor online care aleg această opţiune au posibilitatea de a amâna plata pentru produsele din comandă cu până la 30 de zile, fără costuri suplimentare. Astfel, clienţii pot decide, în confortul casei lor, după ce au primit cumpărăturile şi au încercat produsele, dacă păstrează produsele şi fac plata către PayPo. În plus, în cazul unui retur fondurile aferente plăţii nu vor fi blocate.
Pentru magazinele online, integrarea cu PayPo oferă o modalitate de plată alternativă clienţilor, prin care îşi pot achita comenzile, generând o creştere a nivelului de loialitate a cumpărătorilor dar şi a indicatorilor principali de performanţă pentru business-urile din e-commerce. Compania poloneză raportează creşteri de până la 30% a valoarii medii a comenzilor şi o scădere cu până la 20% a ratei de abandon a coşului de cumpărături în magazinele online care oferă clienţilor lor metoda de plată PayPo. "9 din 10 clienţi care cumpără folosind PayPo ca metodă de plată revin pentru o comandă următoare. Observăm creşteri ale vânzărilor în toate industriile care au implementat soluţia noastră, în special în fashion şi footwear", explică Rados³aw Nawrocki, CEO PayPo.
PayPo plănuieşte extinderea în Europa Centrală şi de Est odată cu lansarea în România
Segmentul de Buy Now Pay Later este în continuă creştere la nivel internaţional, iar dezvoltarea rapidă a sectorului e-commerce în România creează premise bune pentru adoptarea acestei metode de plată alternative de către client. Fondată în 2016 de către Radoslaw Nawrocki (Founder & CEO PayPo), compania fintech PayPo este leader de piaţă în Polonia, deţinând o cotă de piaţă de peste 80%, modalitatea de plata PayPo fiind deja folosită de peste 25.000 de magazine online, cu peste 800.000 de conturi active de clienţi.
PayPo plănuieşte să investească 50 milioane de euro în următorii ani în extinderea pe piaţa din Europa Centrală şi de Est, extindere ce va începe cu piaţa din România. "Am ales piaţa din România pentru poziţia strategică şi pentru creşterea accelerată a acesteia din ultimii ani. Piaţa de e-commerce din România a depăşit anul trecut 6 miliarde de euro, ceea ce o face tot mai atrăgătoare pentru comercianţii care doresc să se extindă în Europa Centrală şi de Est", declară Rados³aw Nawrocki, CEO PayPo.
"Obiectivul nostru este să oferim publicului din România o metodă de plată inovatoare şi să contribuim la educarea pieţei pentru adoptarea acesteia. Planurile de extindere regională ale companiei în viitorul apropiat vor include şi alte pieţe din Europa Centrală şi de Est. Este un plan asumat în care credem foarte mult pentru că suntem convinşi de viitorul plăţilor inteligente şi de necesitatea acestora", continuă Rados³aw Nawrocki.
PayPo se integrează cu MODIVO în România
Opţiunea de plată PayPo este deja disponibilă în magazinul online de fashion MODIVO.ro, magazin deţinut de grupul polonez CCC. MODIVO este un retailer online multibrand de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, care se află în continuă creştere datorită sinergiei din cadrul grupului şi se pregăteşte pentru lansarea în mediul offline printr-un magazin fizic în Bucureşti, se mai arată în comunicat.
"Parteneriatul nostru cu PayPo pe piaţa din Polonia a început în anul 2021. Măsura în care clienţii noştri aleg această metodă de plată creşte în mod dinamic. În România clienţii aleg preponderent să plătească ramburs (Cash-on-Delivery), deoarece doresc să vadă mai întâi comanda, iar acum au şi o alternativă modernă prin care pot face acest lucru. Suntem convinşi de faptul că această nouă metodă de plată va fi adoptată în piaţa din România şi ne bucurăm să fim unul dintre primii jucători care propun această modalitate convenabilă de plată la dispoziţia clienţilor români", declară Agnieszka Urbañska, Head of Payments MODIVO SA.