Din dorinţa de a îmbunătăţi experienţa de cumpărare a clienţilor şi pentru a le oferi mai rapid produsele pe care şi le doresc, PENNY România şi Glovo au încheiat un parteneriat cu scopul de a livra produsele din magazinele PENNY clienţilor din peste 65 de oraşe din România, se arată într-un comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, cu o comandă medie de 100 lei, serviciul a fost extins în peste 150 de magazine PENNY, oferind clienţilor mai mult de 2.500 de produse.
Potrivit datelor companiei, cele mai căutate produse în ultima perioadă sunt: bananele, apa plată, ceapa verde, pătrunjelul şi ridichile.
De asemenea, în 2021, cele mai căutate categorii de produse din magazinele PENNY, indiferent de sezon, au fost apa, fructele şi legumele.
Daniel Gross, CEO PENNY România, a declarat:
"Am răspuns solicitării clienţilor de a ajunge cât mai repede în casele lor, ca ei să salveze timp pentru a se bucura de activităţile preferate alături de cei dragi. Rezultatele colaborării noastre cu partenerii de la Glovo ne-au arătat că produsele din magazinele PENNY sunt apreciate de către clienţi şi rămâne prioritar pentru noi să ne dezvoltăm şi să găsim soluţii pentru a fi cât mai aproape de aceştia."
Anul acesta, ne propunem să creştem numărul magazinelor şi oraşelor pentru livrările prin aplicaţia Glovo. Astfel, până la finalul anului peste 160 de magazine PENNY vor fi pregătite să răspundă comenzilor clienţilor Glovo din cel puţin 70 de oraşe.
"Încă de la începutul colaborării cu PENNY am mizat pe o extindere sănătoasă şi sustenabilă, iar acum putem ajunge mai uşor la clienţi şi utilizatori cu produse lor preferate. Ne bucurăm că alături de partenerul nostru ne îndeplinim misiunea de a fi parte din comunităţile locale în cele 65 de oraşe în care activăm alături de PENNY în prezent. În viitor avem în vedere evoluţia parteneriatului astfel încât să răspundem prompt cererilor utilizatorilor Glovo din toată ţara", a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România şi Moldova, se mai arată în comunicat.