EvoMAG estimează vânzări de 25 milioane euro
Magazinul online evoMAG estimează vânzări de 25 milioane euro în acest an, în creştere cu 20% faţă de cele de anul trecut, a declarat pentru News.ro Mihai Pătraşcu, directorul general al magazinului online evoMAG, care apreciază că anul acesta ritmul de creştere al comerţului online în general va accelera.
"Ne dorim să ţinem pasul cu comerţul online şi să fim un jucător important în această categorie. În continuare, comerţul online este în trend şi va creşte şi în anii viitori. Şi anul acesta, ca şi anul trecut, noi ne-am setat ca obiectiv să avem o creştere de cel puţin 20% a business-ului, de la 21 milioane euro anul trecut. Anul acesta estimăm că o să atingem 25 milioane euro, adăugând categorii noi precum cea de vehicule electrice", a declarat Mihai Pătraşcu, directorul general al evoMAG.
Mihai Pătraşcu precizează că anul trecut a fost un trend privind comercializarea trotinetelor electrice şi a altora din categoria de mobilitate urbană, în plus, a adus mai multe produse în gamă şi a avut mai multe colaborări cu producători.
Alte categorii care înregistrează creşteri în vânzări sunt electrocasnicele, smartphone-urile şi televizoarele, menţionează Pătraşcu.
Despre comerţul online spune că este o piaţă care creşte zi de zi, dar nu are o estimare exactă a valorii acesteia.
"Comerţul online creşte într-un anumit ritm, ei bine, ritmul acela va accelera şi mai mult", adaugă el.
Compania va face şi angajări.
"Avem 65 de angajaţi în prezent. Noi estimăm că vom atinge 75-80 de salariaţi până la sfârşitul anului. În principiu, perioada cea mai încărcată este în trimestrul IV al anului şi atunci avem nevoie de mai mult personal şi ne mărim echipa", a subliniat el.
Potrivit unui sondaj publicat zilele trecute de companie, cererea mare şi în continuă creştere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an, astfel că doi din zece români vor să achiziţioneze o trotinetă electrică până la finalul anului.
"Circa 20% dintre români intenţionează că cumpere o trotinetă electrică până la finalul acestui an, potrivit unui sondaj realizat în mediul online la solicitarea evoMAG.