Compania de curierat DPD România estimează o creştere cu 20% a cifrei de afaceri, pentru anul acesta, ca urmare a celor 1,5 milioane de euro investite anul trecut în extinderea capacităţii logistice şi în sistemul de software, se precizează într-un comunicat al companiei.
La finalul anului trecut, compania a raportat o cifră de afaceri de 26,8 milioane de euro, mai notează comunicatul, potrivit căruia DPD România are în plan să investească, în 2018, aproximativ un milion de euro în mai multe sfere ale afacerii, printre care deschiderea a două centre logistice, în Arad şi Craiova.
Anul trecut, ponderea livrărilor naţionale a fost de peste 75% din total, conform reprezentanţilor companiei, potrivit cărora firma estimează că va livra peste 11 milioane de colete pe parcursul anului curent.
DPD România a realizat, anul trecut, cele mai multe livrări internaţionale în Ungaria (26%), Germania (22%), Italia (10%) şi Bulgaria (9%), au mai spus reprezentanţii companiei.
Conform afirmaţiilor acestora, creşterea afacerii a fost impulsionată, în principal, de comerţul online, iar industriile care au generat cele mai multe livrări au fost cele de telecom, IT&C, modă, electro, frumuseţe şi home&deco.
Reprezentaţii DPD România se aşteaptă ca piaţa locală de curierat să valoreze jumătate de miliard de euro, anul acesta, faţă de 430 de milioane euro, anul trecut.
Comerţul online va rămâne, şi în 2018, principalul motor de creştere, susţinut de industriile de IT&C, modă, food sau home&deco, care generează peste 50% din livrări, a adăugat Lucian Aldescu, CEO DPD România.