• Consumatori din 13 din cele 16 tări europene au votat Canon ca fiind "cel mai de încredere"
Canon, lider global al soluţiilor de imagine, a fost votat, pentru cel de al nouălea an consecutiv, în Reader"s Digest Most Trusted Brands Survey 2009, un studiu anual pan-european cu privire la atitudinea consumatorilor faţă de produsele şi serviciile de brand, ca fiind brand-ul de top din Europa, la camere foto.
Reader"s Digest, cea mai bine vândută revistă lunară din lume, a întrebat în 14 limbi cititorii săi din 16 ţări europene, care este brand-ul în care aceştia au cea mai mare încredere, pentru o serie de categorii de produse destinate consumatorilor, incluzând şi camerele foto. Participanţii la acest studiu au fost aleşi din baza de date a abonaţilor Reader"s Digest, ce incude 4,5 milioane de adrese în Europa, un total de 23.000 de răspunsuri fiind supuse analizei.
Canon a fost unul dintre cele trei brand-uri nominalizate la titlul "cel mai de încredere", fiind în topul preferinţelor în 13 din cele 16 ţări. Respondenţii au evaluat fiecare brand după următoarele patru criterii: calitate, valoare excelentă, imagine puternică şi nevoile clienţilor.
James Leipnik, Chief of Communication şi Corporate Relations pentru Canon Europe a declarat: "Este o realizare importantă să fii premiat, de către cititori din toată Europa, cu distincţia "cel mai de încredere" brand de camere pentru cel de al 9-lea an consecutiv. La Canon nutrim o adevărată pasiune pentru puterea imaginii, oferind clienţilor noştri soluţii ce aduc creativitate şi inovaţie. Este încântător să vezi că atât de mulţi cititori Reader"s Digest continuă să aibă încredere că oferim produse de cea mai bună calitate."
"Încrederea consumatorilor este vitală pentru obţinerea brand-urilor de succes. Menţinerea încrederii într-o lume în continuă schimbare este una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă companiile de astăzi, în special în sectorul tehnologic. Pentru Canon este impresionantă menţinerea poziţiei ca "cel mai de încredere" brand de camere foto, din majoritatea ţărilor europene" a declarat Gavin Murray, Regional Advertising Director, Europe, Reader"s Digest.
Cele 13 ţări care au ales Canon ca fiind "cel mai de încredere" brand de camere foto sunt: Austria, Belgia, Finlanda, Franţa, Germania, Ungaria, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Suedia, Elveţia şi Marea Britanie.
• Despre Canon Europe
Canon Europe este o subsidiară a Canon Inc. Japonia, un inovator de top şi un furnizor al soluţiilor de imagine pentru utilizatori individuali sau business-uri.
Principalul obiectiv pentru Canon Europe este să definească clar pieţele: soluţiile de business (dezvoltând produsele IT, soluţii şi servicii pentru operaţiile de printare de birou şi profesionale) şi Consumer Imaging (foto, video, print, scaner, fax-uri şi multifuncţionale).
Canon Europe oferă de asemenea produse industriale inclusiv semiconductoare şi echipamente medicale.
Angajaţii Canon Europe în regiune sunt în număr de 11.000 de-a lungul Europei, Orientului Mijlociu şi Africii (EMEA).