Potrivit foodpanda, platformă de comenzi şi livrări rapide, în ultimele trei săptămâni, peste 40% din totalul comenzilor înregistrate au fost plasate în intervalele orare ale transmisiunilor meciurilor de fotbal care se desfăşoară în această perioadă, informează Agerpres.
În topul celor mai comandate preparate culinare de către clienţii foodpanda în intervalul de timp aferent meciurilor au fost cele din categoria fast-food şi pizza, urmate de preparate din bucătăria europeană, internaţională, dar şi românească. Cea mai mare comandă de mâncare a fost plasată la un restaurant din Bucureşti, în valoare de 830 lei şi a inclus burgeri, paste şi alte tipuri de preparate.
În ceea ce priveşte produsele din oferta retailerilor parteneri foodpanda, cele mai comandate produse în perioada de timp menţionată s-au aflat: apa, diverse sortimente de bere, produse de tutungerie, dar şi gustări complementare servirii berii, se menţionează în comunicat.
Din datele companiei, în topul oraşelor care au generat cele mai multe comenzi în timpul orelor de difuzare a meciurilor au fost: Bucureşti, Cluj-Napoca, urmate de Galaţi, Târgu Mureş şi Oradea. De asemenea, cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost cel cuprins între orele 19:00 - 20:00, românii preferând să comande mâncare şi produse acasă.
"Meciurile de fotbal desfăşurate în această perioadă au fost un prilej de relaxare pentru români, care şi-au dorit să-şi susţină echipele favorite alături de preparatele culinare sau produsele preferate. Acest lucru se observă şi în rezultatele înregistrate de foodpanda, peste 40% din totalul comenzilor fiind efectuate în timpul meciurilor. Ne bucurăm că aplicaţia noastră, prin oferta variată de restaurante şi comercianţi parteneri, a fost opţiunea celor care au vrut să comande cu livrare rapidă acasă, aducând un plus de savoare serilor dedicate fotbalului", a declarat Andreea Petrişor, Managing Director foodpanda România.