Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT), împreună cu peste 50 de companii româneşti de turism promovează ţara noastră, în perioada 2-5 noiembrie, la cea de-a 36-a ediţie a World Travel Market, arată un comunicat de presă.
Anca Pavel- Nedea, Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism a declarat: "Prezenţa României la târgurile internaţionale de turism este o prioritate a mandatului meu de preşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Turism. În cadrul unor astfel de manifestări putem să atragem atenţia: specialiştilor, marilor tour-operatori, reprezentanţilor liniilor aeriene consacrate către ţara noastră, către vasta ofertă turistică pe care România o poate prezenta lumii. Consider că prezenţa la acest tip de evenimente reprezintă o carte de vizită solidă în crearea de parteneriate în vederea promovării turismului autohton. În strategia noastră, prezenţa la târguri internaţionale precum WTM - Londra sau ITB - Berlin este extrem de importantă pentru creşterea vizibilităţii ţării noastre, dar nu voi neglija nici târgurile de nişă, care se pliază pefect pe tipologia turistului interesat de România".
Înainte de deschiderea oficială a Târgului de Turism de la Londra a avut loc decernarea premiilor Topul Lonely Planet Best în Travel 2016, unde regiunea Transilvania a primit Premiul Lonely Planet - cea mai bună regiune de vizitat în 2016.
Plasarea pe primul loc a regiunii Transilvania înseamnă publicitate şi creştere a numărului de turişti în această zonă, şi nu numai.
World Travel Market este un eveniment dedicat specialiştilor, de tip Business-to-Business unde, anual participa peste 50.000 de specialişti şi sunt promovate peste 185 de ţări. Standul României la ediţia 36-a a WTM are o suprafaţă de 308 metri pătraţi. În cadrul standului expun 55 de companii româneşti din domeniul turismului: agenţii de turism, hoteluri, companii aeriene, pensiuni, consilii judeţene, primării, asociaţii de promovare turistică, etc.
În cadrul standului, Autoritatea Naţională pentru Turism pregăteşte vizitatorilor, în cea de-a treia zi a târgului, un program de muzică populară interpretată de Monica Madaş. În fiecare zi a manifestării vizitatorii vor primi din partea Autorităţii Naţionale pentru Turism materiale promoţionale cu specific autohton: cutii de bijuterii din lemn cu motive tradiţionale sculptate manual, borcănaşe cu gem sau dulceaţă tradiţională, linguri tradiţionale din lemn cu mâner sculptat, pălării de paie cu flori, ii tradiţionale, ţoiuri tradiţionale româneşti umplute cu ţuică.
România a fost prezentă la toate ediţiile World Travel Market.