Conducerea interimară a Companiei Naţionale Poşta Română a decis crearea unui grup de lucru, format din angajaţi ai instituţiei din toată ţara, care va stabili liniile directoare pentru înfiinţarea centrelor regionale de profit, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Comform sursei, decizia a fost anunţată de directorul general interimar, Elena Petraşcu la întâlnirea cu reprezentanţii angajaţilor din 11 judeţe, la care a participat şi ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Lucian Şova. Şedinţa de lucru a avut loc astăzi, la Piteşti.
Elena Petraşcu, directorul general al companiei a declarat: "Ştiu că sunt diriginţi de oficii poştale care îşi îndeplinesc atribuţiie, dar acum mă adresez acelor diriginţi care stau în birou, când ar trebui să iasă să îndrume clienţii atunci când sunt cozi. Vă spun că regulile s-au schimbat, acum este momentul să vă comportaţi ca adevăraţi directori, ca adevăraţi diriginţi de oficii poştale".
Centrul Regional de Tranzit din Capitală a înregistrat o scădere a numărului coletelor restante de la 80.000 la mai puţin de 15.000, informează sursa.
Potrivit sursei citate, conducerea interimară a companiei a aprobat şi introducerea unor noi aplicaţii informatice care vor permite funcţionarilor de la ghişee să scrie mai puţin în registre şi din ce în ce mai mult pe calculator. Aplicaţiile vor fi funcţionale în toate subunităţile poştale informatizate, începând cu 1 noiembrie.
Totodată, Elena Petraşcu a anunţat că, la începutul săptămânii viitoare, vor începe procedurile pentru cumpărarea unor cititoare de cod de bare, se mai arată în comunicat.