• Investiţia companiei în noua unitate se ridică la peste 10 milioane Euro
Praktiker România, liderul pieţei româneşti do-it-yourself, deschide vineri, la Iaşi, magazinul cu numărul 20 din reţea. Investiţia Praktiker România în acest proiect depăşeşte 10 milioane Euro. Praktiker Iaşi are o suprafaţă de vânzare totală de 7.800 de mp şi dispune de o parcare cu aproximativ 200 de locuri. Pentru echipa de la Iaşi, compania a angajat peste 100 de persoane.
Praktiker Iaşi este al patrulea proiect finalizat de companie în acest an, după unităţile inaugurate la Galaţi, Târgovişte şi Timişoara (a doua din acest oraş). Tot în 2007, Praktiker România a investit în extinderea suprafeţelor de vânzare pentru alte 3 dintre magazinele sale: Praktiker Cluj şi Praktiker Timişoara, cu câte 1.400 mp, şi Praktiker Militari (cu aproximativ 2.000 mp). În următorii 2-3 ani, compania îşi propune să ajungă la peste 30 de magazine, păstrând un ritm de 4-5 deschideri pe an.
În oferta Praktiker România sunt disponibile peste 40.000 de articole, aceasta incluzând materiale de construcţii, decoraţiuni pentru interior şi exterior, articole sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice, produse pentru grădină. Ofertei de produse i se adaugă gama de servicii adaptate, la care clienţii au acces direct în magazin: comenzi speciale, combinare cromatică pentru vopsele, servicii financiare, transport, garanţie retur, debitare lemn, servicii de cusut.
Praktiker România şi-a început activitatea în urmă cu 5 ani, iar la ora actuală are cea mai extinsă reţea de magazine specializate din ţară. Pe lângă Iaşi, compania este prezentă în alte 16 oraşe importante: Bucureşti, Cluj-Napoca, Ploieşti, Timişoara, Braşov, Bacău, Oradea, Constanţa, Craiova, Arad, Tîrgu-Mureş, Brăila, Satu Mare, Baia Mare, Galaţi şi Târgovişte. În Bucureşti, Praktiker deţine trei magazine, în Voluntari, Militari şi Vitan. Investiţiile companiei, cumulate de la începutul activităţii, se ridică la aproape 190 milioane Euro. Praktiker România are în prezent mai mult de 2000 de angajaţi şi deţine în ţară un spaţiu de vânzare de peste 120.000 mp. Pe primele 9 luni ale anului 2007, compania a raportat vânzări totale de 181, 9 milioane euro.