Produsele ecologice sunt percepute ca fiind mai greu accesibile decât alternativele convenţionale

E.M.
Companii / 18 septembrie 2023

Produsele ecologice sunt percepute ca fiind mai greu accesibile decât alternativele convenţionale

Cea de-a doua ediţie a barometrului naţional despre percepţiile, atitudinile şi comportamentele românilor legate de sustenabilitate şi modul în care acestea au evoluat comparativ cu studiul similar desfăşurat în august 2022 a fost realizată de Reveal Marketing Research în colaborare cu BIC, Asociaţia CIPRA, Kaufland România, PRO TV, Stefanini Group şi Volkswagen România, arată un studiu remis Redacţiei.

Potrivit sursei citate, rezultatele barometrului arată că dimensiunea ecologică a sustenabilităţii primează în percepţiile românilor, într-o măsură semnificativ mai mare decât implicaţiile sociale sau cele economice.

În mentalitatea consumatorilor sustenabilitatea este în principal despre folosirea resurselor în mod responsabil (30%), în special prin reducerea risipei şi reciclare, grija faţă de natură şi faţă de speciile pe cale de dispariţie (14%) şi despre adoptarea de măsuri pentru scăderea poluării şi a emisiilor de carbon (11%), se mai arată în studiu.

Românii sunt mai conştienţi şi informaţi despre problemele de sustenabilitate, în timp ce deschiderea spre schimbarea comportamentului nu înregistrează creşteri faţă de anul precedent.

Peste 70% dintre aceştia consideră că soluţiile pentru problemele de sustenabilitate ale societăţii actuale presupun eforturi concentrate atât din partea cetăţenilor, cât şi a instituţiilor publice şi private.

Comparativ cu evaluarea din 2022 se observă o creştere a gradului de informare în rândul populaţiei faţă de subiectul sustenabilităţii, dar acest lucru nu a crescut şi nivelul de interes în adoptarea unui stil de viaţă sustenabil. Astfel că, 75% au observat că se vorbeşte mai des despre sustenabilitate în ultimul timp (vs. 71% în 2022), în timp ce 74% declară că sunt interesaţi să ducă un stil de viaţă sustenabil (procent similar celui din 2022).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb