Retailerul Profi a investit într-un robot care va prelua sarcinile legate de interacţiunea cu cei 25.000 de angajaţi. Robotul Ana va interacţiona prin sms, voice call şi video call cu angajaţii în toate etapele importante ale experienţei lor în companie, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Mai mult decât atât, Ana ne este un ajutor de nădejde pentru a înţelege şi mai bine nevoile oamenilor din Profi, prin analiza şi interpretarea feedback-urilor.
Potrivit sursei citate, Ana este ambasadorul unui nou concept de comunicare al Departamentului de Resurse Umane Profi. Este un concept amplu, menit ca prin dialog eficient şi binevoitor, dar şi prin concursuri, campanii, evenimente, acţiuni dedicate angajaţilor Profi, să îmbunătăţească interacţiunea în cadrul companiei.
"Ana este partenerul de HR care poate ajunge într-un mod eficient la fiecare dintre colegii noştri, chiar si din cele mai îndepărtate localităţi din ţară!" afirmă cu bucurie Diana Stoica, directorul de HR al reţelei de magazine Profi. "Este o soluţie modernă şi inovatoare, dezvoltată împreună cu partenerii noştri de la Asgard Systems, care ne permite să interacţionăm rapid cu fiecare coleg."
Prin intermediul Anei, platforma #OameniiDeLaProfi poate acum să-i informeze mai uşor pe colegi despre acţiunile, noutăţile sau activităţile desfăşurate în companie.
1. O bătaie de joc
(mesaj trimis de anonimus în data de 22.06.2021, 15:37)
O bătaie de joc și încălcare gravă a drepturilor angajaților în calitate de oameni, ființe divine.
Capitaliștii = niste nenorociți !!
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 23.06.2021, 07:30)
si sa intelegem ca tu esti prototipul acelui robot?
fa-l sul si bagati-l undeva!!!