"Deutsche Bank" AG, cea mai mare bancă din Germania, şi-a majorat cu 6,4% profitul în trimestrul al doilea din anul curent, datorită veniturilor din operaţiunile retail şi tranzacţiile bancare.
Câştigul net al băncii a ajuns la 1,16 miliarde de euro (1,51 miliarde de dolari), de la 1,09 miliarde de euro în trimestrul al doilea din 2009. Analiştii estimau 1,05 miliarde de euro.
Profitul brut al diviziei de investment banking din cadrul instituţiei financiare a scăzut cu 5,3% faţă de anul trecut, la 779 milioane de euro, respectiv cu 70% comparativ cu primul trimestru din 2010.
Vânzările nete ale grupului au scăzut la 7,16 miliarde de euro în perioada de raportare, de la 7,94 miliarde de euro în intervalul aprilie-iunie 2009.
Totodată, provizioanele pentru creditele neperformante s-au redus substanţial, de la un miliard de euro, la 243 milioane de euro.
Acţiunile "Deutsche Bank" au crescut cu aproape 2% anul acesta, la Bursa din Frankfurt, valoarea de piaţă a băncii fiind de 31,2 miliarde euro.