Producătorul american de cosmetice "Estée Lauder" Cos. şi-a majorat cu 25% profitul în ultimul trimestru fiscal, în baza vânzărilor mari din toate regiunile.
În intervalul aprilie - iunie 2012, "Estée Lauder" a obţinut un profit de 51,2 milioane de dolari, respectiv 13 cenţi/acţiune. Dacă se exclud costurile de restructurare, "Estée Lauder" câştigul a fost de 17 cenţi/titlu, în timp ce analiştii preconizau 16 cenţi. Rezultatele au fost susţinute de avansul pieţei din China şi de magazinele din aerporturi, dar şi de vânzările online, conform anunţului "Estée Lauder".
Vânzările "Estée Lauder" au însumat 2,25 miliarde dolari în perioada de raportare, fiind mai mari cu 9,2% comparativ cu perioada aprilie - iunie 2011. Analiştii estimau o cifră a vânzărilor de 2,21 miliarde dolari.
"Am dovedit că putem să creştem pe o piaţă în urcare, precum China, dar şi pe pieţe slabe, precum cea din Italia", a declarat directorul executiv al companiei, Fabrizio Freda, adăugând că, în termen de cinci ani, livrările online s-ar putea dubla ca proporţie în totalul vânzărilor. În prezent, vânzările online reprezintă 5% din totalul realizat de societate.