Accor Services, liderul industriei tichetelor de servicii din România, lansează un nou program de beneficii pentru companiile-client, prin care acestea vor putea oferi cursuri online salariaţilor lor.
Prin programul E-mprove Performance, cele 35.000 de companii-client Accor Services vor beneficia de acces preferenţial la sute de cursuri interactive online. Peste 1.500.000 de salariaţi beneficiari Ticket Restaurant, Ticket Cadou şi Ticket Vacanţă îşi vor putea continua dezvoltarea profesională prin cursurile online E-mprove Performance.
Programul E-mprove Performance oferă companiilor-client Accor Services acces preferenţial la cursuri online în nouă domenii funcţionale majore: operaţiuni şi logistică, marketing şi branding, finanţe şi contabilitate, resurse umane, leadership, comunicare, dezvoltare personală, project management şi vânzări. E-mprove Performance conţine o colecţie de 340 de cursuri adecvate fiecărui nivel ierarhic din companiile client.
Cursurile din programul E-mprove Performance sunt create de una dintre cele mai mari companii din domeniul e-learning-ului, SkillSoft şi sunt furnizate în România prin intermediul Blue Point IT Solutions. Cu o experienţă de peste 20 de ani, SkillSoft este furnizor de soluţii de pregătire şi instruire online pentru mari corporaţii sau instituţii publice: Vodafone, IBM, Orange, Toyota, Visa, Hewlett Packard etc.
E-learning-ul este una dintre cele mai dinamice variante de dezvoltare a competenţelor salariaţilor, datorită suprapunerii cu mediul online, care permite accesul la acelaşi tip şi volum de informaţii, indiferent de locaţia salariaţilor, cu un consum optim de resurse financiare şi de timp. Cursurile online sunt menite să completeze programele de training clasic şi pot fi integrate cu uşurinţă în planul de training al oricărei companii. Cursurile online sunt în mod special adecvate în cazul companiilor mici şi mijlocii, pentru că reduc considerabil atât costurile, cât şi timpul în care salariaţii sunt scoşi din activitatea cotidiană.
Philippe Blecon, director general Accor Services România, a declarat: "Prin lansarea programului E-mprove Performance, Accor Services aduce un beneficiu concret şi necesar companiilor client, care au fost nevoite în ultimele luni să reducă drastic bugetele de training, însă ale căror nevoi de a investi în devoltarea salariaţilor nu s-au diminuat. Pentru a ţine costurile sub control şi pentru a creşte performanţele angajaţilor, E-mprove Performace este exact instrumentul de care aveau nevoie clienţii noştri şi salariaţii lor".
Accor Services este filiala în România a grupului Accor, lider internaţional şi în România în domeniul tichetelor de servicii. Accor Services România a fost înfiinţată în iulie 1998, fiind primul emitent de tichete de servicii din România. În ţara noastră, peste 35.000 de companii şi 1.500.000 de salariaţi folosesc tichetele de masă Ticket Restaurant, tichetele de cadouri Ticket Cadou , tichetele de vacanţă Ticket Vacanţă şi tichetele de creşă Ticket Cresa, emise de Accor Services.