"Publicis România" a dat startul campaniei de lansare a noului cuptor cu microunde Jet Chef de la Whirlpool, duminică, 5 decembrie. Campania este concepută sub forma unei caravane de demonstraţii de produs în cele mai mari magazine ale partenerilor Whirlpool, pe parcursul lunii decembrie. Sloganul campaniei, "Simte de 3 ori diferenţa", se bazează pe caracteristica unică a cuptorului Jet Chef care combină 3 modalităţi de gătit: cu microunde, cu aburi şi tradiţională. "Acest gen de eveniment este cel mai adecvat pentru susţinerea claimului campaniei, pentru că potenţialul consumator ia contact direct cu produsul şi se convinge de calităţile acestuia", declară Cătălin Albu, Account Manager la Publicis România. Lansarea noului cuptor de la Whirlpool va fi susţinută de o campanie de presă în luna decembrie.
• "Publicis România" semnează campania pentru Rowenta Lissima
Publicis România semnează campania de lansare a unui produs unic pe piaţă: Rowenta Lissima, singurul aparat care îndreaptă părul în timp ce îl usucă. Conceptul campaniei a fost dezvoltat în jurul ideii că Lissima de la Rowenta te ajută să devii vedetă şi este susţinut de asocierea cu cunoscuta solis-tă de muzică pop-r'n'b, Cream.
Campania ATL se desfăşoară în perioada octombrie-decembrie şi cuprinde un spot TV, machetă de presă, postere în şcoli şi licee şi bannere pe internet. De asemenea, agenţia a implementat o campanie BTL integrată din care fac parte un program de demonstraţii de produs în principalele magazine ale partenerilor Rowenta, materiale la punctul de vînzare şi o promoţie pentru consumatori. Marele premiu constă într-o apariţie la televiziune, una în revis-ta Cosmopolitan şi o excursie la Paris.