TCC, companie mondială de marketing specializată în programe de fidelizare pentru retaileri, l-a numit pe publicitarul Perry Valkenburg în funcţia de CEO al companiei, potrivit unui comunicat remis astăzi redacţiei.
"Valkenburg, care-şi va începe mandatul pe 4 ianuarie 2016, a lucrat în ultimii 20 de ani la agenţia de publicitate TBWA. În calitatea sa de preşedinte al diviziei Internaţionale şi Operaţiuni Globale, Valkenburg a coordonat printre altele operaţiunile digitale ale TBWA la nivel global, precum şi pe cele de shopper marketing. Perry Valkenburg s-a remarcat prin inovaţie în industria de advertising, un exemplu în acest sens fiind crearea platformei interactive de "window shopping", WISH, care i-au adus numeroase medalii de aur la Cannes", se arată în comunicatul citat.
Manfred Litschka, director regional de vânzări la TCC, salută sosirea lui Perry Valkenburg în companie. "În retailul modern, în care lumile digitale şi reale sunt interschimbabile, este vital să ne ajutăm clienţii să exploreze eficient aceste noi teritorii. S-a schimbat mediul, dar nu şi loialitatea iar numirea lui Perry are loc într-un moment în care TCC urmăreşte să-şi întărească poziţia, creând condiţiile pentru dezvoltarea companiei. Pe măsură ce intrăm în cel de-al 25-lea an de activitate, suntem tot mai bine poziţionaţi pentru a-i ajuta pe retaileri să îşi gestioneze eficient strategiile şi creativitatea, care este esenţială pentru a le insufla consumatorilor pasiune şi entuziasm."
Perry Valkenburg a remarcat, la rândul său: "În condiţiile pieţei actuale, în care magazinele reale şi virtuale şi comerţul sunt pe deplin integrate, înţelegerea audienţei, planning-ul şi fidelizarea nu au fost nicicând mai importante. Pentru a avea succes în viitor, retailerii şi brandurile trebuie să asigure o legătură emoţională cu cei cărora li se adresează, consumatorii. Sunt sigur că TCC îi poate ajuta pe retailerii din România să îşi atingă acest obiectiv. Cu operaţiuni în 60 de ţări, TCC pune la dispoziţia retailerilor expertiza sa globală pentru stimularea vânzărilor şi construirea unei relaţii solide cu clienţii lor."
În România, TCC are în derulare mai multe campanii de fidelizare. Dintre acestea amintim: Ice Age 4 şi Pyrex la Penny Market, Shrek, Kappa Luggage, Dunlop, Guzzini (aparatură electrică pentru bucătărie) şi Ellehammer Luggage la OMV.