Publicitarul Perry Valkenburg este noul CEO al TCC

Adina Lateş
Companii / 12 noiembrie 2015

TCC, companie mondială de marketing specializată în programe de fidelizare pentru retaileri, l-a numit pe publicitarul Perry Valkenburg în funcţia de CEO al companiei, potrivit unui comunicat remis astăzi redacţiei.

"Valkenburg, care-şi va începe mandatul pe 4 ianuarie 2016, a lucrat în ultimii 20 de ani la agenţia de publicitate TBWA. În calitatea sa de preşedinte al diviziei Internaţionale şi Operaţiuni Globale, Valkenburg a coordonat printre altele operaţiunile digitale ale TBWA la nivel global, precum şi pe cele de shopper marketing. Perry Valkenburg s-a remarcat prin inovaţie în industria de advertising, un exemplu în acest sens fiind crearea platformei interactive de "window shopping", WISH, care i-au adus numeroase medalii de aur la Cannes", se arată în comunicatul citat.

Manfred Litschka, director regional de vânzări la TCC, salută sosirea lui Perry Valkenburg în companie. "În retailul modern, în care lumile digitale şi reale sunt interschimbabile, este vital să ne ajutăm clienţii să exploreze eficient aceste noi teritorii. S-a schimbat mediul, dar nu şi loialitatea iar numirea lui Perry are loc într-un moment în care TCC urmăreşte să-şi întărească poziţia, creând condiţiile pentru dezvoltarea companiei. Pe măsură ce intrăm în cel de-al 25-lea an de activitate, suntem tot mai bine poziţionaţi pentru a-i ajuta pe retaileri să îşi gestioneze eficient strategiile şi creativitatea, care este esenţială pentru a le insufla consumatorilor pasiune şi entuziasm."

Perry Valkenburg a remarcat, la rândul său: "În condiţiile pieţei actuale, în care magazinele reale şi virtuale şi comerţul sunt pe deplin integrate, înţelegerea audienţei, planning-ul şi fidelizarea nu au fost nicicând mai importante. Pentru a avea succes în viitor, retailerii şi brandurile trebuie să asigure o legătură emoţională cu cei cărora li se adresează, consumatorii. Sunt sigur că TCC îi poate ajuta pe retailerii din România să îşi atingă acest obiectiv. Cu operaţiuni în 60 de ţări, TCC pune la dispoziţia retailerilor expertiza sa globală pentru stimularea vânzărilor şi construirea unei relaţii solide cu clienţii lor."

În România, TCC are în derulare mai multe campanii de fidelizare. Dintre acestea amintim: Ice Age 4 şi Pyrex la Penny Market, Shrek, Kappa Luggage, Dunlop, Guzzini (aparatură electrică pentru bucătărie) şi Ellehammer Luggage la OMV.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb