"Rafar", divizia de fashion a RTC Holding, deschide primul magazin de accesorii Bijoux Terner din Bucureşti, la parterul centrului comercial Băneasa Shopping City, anunţă un comunicat al companiei.
Ramona Stănciulescu, CEO Rafar, declară: "Bijoux Terner este un brand cu un concept foarte interesant: se bazează pe o experienţă de shopping simplă şi pe libertatea de a alege accesorii şi cadouri, ţinând cont numai de preferinţe, fără ca decizia să fie influenţată de preţ, care este acelaşi pentru toate produsele din magazin: 59lei. Consider că momentul ales pentru deschiderea primului magazin în Bucureşti este foarte potrivit. Pe de o parte, magazinul ocupă un spaţiu foarte bun la parterul Băneasa Shopping City, spaţiu care până acum nu era disponibil, iar pe de altă parte, filozofia brandului poate fi valorificată optim în condiţiile actuale ale pieţei. Mă aştept la o creştere a interesului pentru accesorii, având în vedere că acestea nu doar completează o ţinută, ci o pot reinventa, aducând-o în tendinţe".
Magazinul are o suprafaţă de 50 mp şi oferă o varietate de accesorii pentru femei şi bărbaţi: peste 4.500 de bijuterii, poşete, genţi, eşarfe, ceasuri, cravate sau butoni.
"Echipa de creaţie Bijoux Terner lucrează în permanenţă pentru a realiza o colecţie diversificată, care îmbină atent fiecare aspect important al modei, de la materiale şi culori, la design şi tendinţe, şi care defineşte experienţa Bijoux Terner", declară Gabriel Bottazzi, CEO Bijoux Terner.
"Rafar", divizia de fashion a grupului RTC, numară în prezent 28 magazine, cu o suprafaţă totală de peste 15.000 mp. Portofoliul Rafar cuprinde francizele pentru mărcile Debenhams, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kanz , Pablosky, Toi&Moi, Forever 18, Bijoux Terner, J.Press, Bally, Bruno Magli şi Fratelli Rossetti.
Fondată în 1974 în Miami, brandul Bijoux Terner este specializat în accesorii fashion pentru femei şi bărbaţi şi este prezent în peste 550 de locaţii de lux din peste 55 de ţări din întreaga lume.
Colecţiile Bijoux Terner, elegante şi sofisticate, sunt inspirate de tendinţele internaţionale ale modei high-end. În 1997, Bijoux Terner a lansat actualul său model de afaceri: magazine cu accesorii acelaşi preţ.