RAPORT ACCENTURE INTERACTIVE: Cele cinci tendinţe care vor influenţa business-ul în anul 2022

G.U.
Companii / 16 decembrie 2021

Cele cinci tendinţe care vor influenţa business-ul în anul 2022

Modul în care oamenii se raportează la muncă, goana după consum, raportarea faţă de tehnologie şi faţă de planetă în general, după aproape doi ani de pandemie, a determinat companiile să creeze noi modalităţi de a face business, conform raportului anual Fjord Trends, lansat de Accenture Interactive, se arată într-un comunicat remis redacţiei.

Ajuns la cea de-a 15-a ediţie, raportul Fjord Trends conţine informaţii utile companiilor care îşi doresc să ofere valoare şi relevanţă clienţilor, angajaţilor şi societăţii în general. Conform concluziilor acestuia, comportamentele nou identificate vor determina companiile să îşi regândească abordarea în materie de design, inovare şi creştere ca urmare a schimbărilor în ceea ce priveşte aşteptările şi mentalitatea angajaţilor, a deficitului cauzat de perturbarea lanţurilor de aprovizionare şi a noilor medii virtuale, cum ar fi metaversul.

"Nu subestimaţi gradul de schimbare a relaţiilor sau modul în care mediul de afaceri răspunde acestora", a declarat Mark Curtis, şeful departamentului de inovare globală la Accenture Interactive. "Alegerile pe care companiile le fac acum ar putea afecta lumea şi structura ei în mai multe moduri decât ne putem imagina, şi totul indică către schimbări în relaţiile oamenilor - cu colegii, cu brandurile, cu societatea, cu locurile, şi cu cei apropiaţi. Urmează vremuri dificile, dar şi oportunităţi grozave pentru companii de a lega relaţii pozitive, pentru a crea o structură a vieţii care să fie bună pentru oameni, societate şi planetă."

Fjord Trends 2022 analizează cinci comportamente şi tendinţe care vor afecta societatea, cultura şi afacerile:

1.Vino aşa cum eşti: Sentimentul tot mai mare de control pe care oamenii îl au asupra propriilor vieţi, la doi ani după pandemie afectează modul în care lucrează, relaţionează şi consumă. Oamenii se întreabă cine sunt şi ce contează pentru ei. Individualismul în creştere subliniat de o mentalitate "eu mai mult decât noi" are implicaţii profunde pentru organizaţii şi modul în care îşi conduc angajaţii, modul în care modelează o nouă propunere de valoare pentru angajaţi şi modul în care întreţin relaţiile companie-client.

2.Sfârşitul mentalităţii de abundenţă?: În ultimul an, mulţi s-au confruntat cu rafturi goale, facturi la energie în creştere şi lipsuri în serviciile de zi cu zi. În timp ce deficitul lanţului de aprovizionare ar putea reprezenta o provocare temporară, impactul va persista şi va duce la o schimbare în "mentalitatea de abundenţă" - construită pe disponibilitate, comoditate şi viteză - către o mai mare grijă pentru mediu. Companiile trebuie să abordeze anxietatea de disponibilitate cu care se confruntă foarte mulţi oameni la nivel global.

3.Următoarea frontieră: O explozie culturală care aşteaptă să se întâmple, metaversul va fi o nouă frontieră a internetului, combinând toate nivelurile existente de informaţii, interfeţe şi spaţii cu care oamenii interacţionează. Acesta oferă o oportunitate nouă pentru a face bani, creează noi tipuri de locuri de muncă şi oferă posibilităţi infinite de brand pe care oamenii se vor aştepta ca firmele să le creeze. Şi nu va exista doar prin intermediul ecranelor şi căştilor, ci va fi vorba şi despre experienţe şi locuri din lumea reală care interacţionează cu lumea digitală.

4.Ceva este adevărat: Oamenii se aşteaptă acum să pună întrebări şi să li se răspundă prin atingerea unui buton sau printr-un scurt schimb de replici cu un asistent vocal. Faptul că este atât de uşor şi rapid înseamnă că oamenii pun tot mai multe întrebări. Pentru branduri, gama de întrebări ale clienţilor şi numărul de canale pentru adresarea acestora creşte în mod constant. Cum să le răspundem este o provocare majoră în materie de design, un motor esenţial pentru încredere şi o sursă viitoare de avantaj competitiv.

5.Purtaţi-vă cu grijă: Îngrijirea a devenit mai importantă în ultimul an în toate formele sale: îngrijire de sine, îngrijire pentru alţii, serviciul de îngrijire şi canalele de furnizare a îngrijirii, atât digitale, cât şi fizice. Acest lucru creează oportunităţi şi provocări pentru angajatori şi branduri, indiferent de starea lor de sănătate sau datele lor medicale. Responsabilităţile legate de îngrijirea noastră şi a celorlalţi vor continua să fie prioritare în vieţile noastre. Designerii şi companiile deopotrivă trebuie să creeze spaţiu pentru a putea practica îngrijirea.

"Pe măsură ce consumatorii îşi revizuiesc toate relaţiile, brandurile se vor confrunta cu două responsabilităţi mari: să aibă grijă de lumea de azi, construind în acelaşi timp viitorul într-un mod care este bun pentru planetă, pentru afaceri şi pentru societate", a declarat David Droga, CEO şi preşedinte de creaţie al Accenture Interactive. "Cheia constă în înţelegerea profundă a impactului acestor relaţii şi aspiraţii şi transformarea lor în strategii de afaceri puternice care conduc la relevanţă şi la creştere."

Comanda carte
Gala BURSA 2024
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

25 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9767
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7456
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3349
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9683
Gram de aur (XAU)Gram de aur407.8725

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb