Un studiu recent al Tetra Pak identifică 2,7 miliarde de consumatori cu venituri scăzute din ţările în curs de dezvoltare, reprezentând următoarea oportunitate de creştere semnificativă pentru industria lactatelor, potrivit unui comunicat. Studiul Tetra Pak s-a concentrat pe analiza a şase ţări care totalizează mai mult de 76% din consumul de produse lactate lichide în ţările în curs de dezvoltare: India, China, Indonezia, Brazilia, Pakistan şi Kenya.
Consumul acestei categorii de populaţie cu venituri mici, este estimat a avea o creştere de la circa 70 de miliarde de litri în 2011 la aproape 80 de miliarde de litri în 2014, conform Indexului Lactatelor, raport care prezintă date, statistici şi tendinţe din industria de profil la nivel mondial.
Dennis Jönsson, Preşedintele şi CEO Tetra Pak, a declarat: "Consumatorii cu venituri modeste reprezintă una dintre cele mai mari oportunităţi de creştere pentru industria produselor lactate. Cheia succesului de mâine este să răspundem astăzi aşteptărilor şi nevoilor acestor consumatori. Aceşti consumatori reprezintă aproape 40% din populaţia lumii şi consumă 38% din produsele lactate comercializate în ţările în curs de dezvoltare".