Ciprian Tudor este noul Creative Director al Red Cell/141 România. Ciprian are 30 de ani, dar în calitate de om de creaţie s-a născut acum aproape 7 ani, la Headvertising. Aici a şi crescut pînă a ajuns "senior copywriter", lucrînd pe conturi ca Antena 1, Connex, Mercedes, Interbrew sau HVB. Tot aici a scris şi primul spot românesc apărut în Lurzer's Archive (foarte premiatul xnet "Taraful", care a cîştigat Ad'Or-ul şi un Golden Drumstick la Portoroz).
Ciprian s-a alăturat echipei Red Cell/141 în noiembrie anul trecut, ca senior copywriter, şi de atunci a lucrat pe toate conturile agenţiei (BAT, Carrefour, Ciucaş, Seat etc.). Ciprian a coordonat creativii de la Red Cell/141 în ambele pitch-uri de creaţie la care agenţia a participat şi a cîştigat - este vorba des-pre pitch-urile pentru conturile Hilton şi Ozone.
Noul director de creaţie Red Cell/141, a declarat: "În acest moment, prioritatea noastră trebuie să fie creaţia pe care o furnizăm clienţilor existenţi. Dar, pe termen lung, îmi propun să lărgesc portofoliul Red Cell/141 cîştigînd conturi din categoriile încă nereprezentate în agenţie şi, mai ales, conturi ofertante creativ.
Red Cell şi 141 fac parte de la începutul acestui an din grupul de firme Ogilvy România. Ele au fost integrate sub umbrela grupului ca urmare a deciziei WPP de a-şi consolida afacerile din România.