Retailerul de produse electronice, electrocasnice şi IT&C "Flamingo International" oferă, începând cu această lună, reduceri sezoniere de până la 60% pentru o gamă variată de produse din toate categoriile comercializate în lanţurile de magazine Flanco şi Flanco World.
Campania face parte din strategia Grupului Flamingo adaptată contextului economic actual - accea de a veni în întâmpinarea românilor prin intermediul unei game variate de produse la preţuri mici şi, totodată, de a otimiza nivelul de stocuri de după sezonul sărbători.
"Prin lansarea acestei campanii, invităm clienţii noştri, în special în această perioadă, marcată de criza financiară, când cererea pentru produsele IT&C electronice şi mai ales electrocasnice este în strictă concordanţă cu preţul acestora, să utilizeze oferta noastră şi să cumpere produsele selectate la preţuri mici", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Potrivit reprezentanţilor Flamingo campania promoţională este desfăşurată la nivel naţional şi va dura până la jumătatea lunii februarie sau până la lichidarea stocurilor.
Românii vor avea şi posibilitatea să achiziţioneze orice produs în 20 de rate, cu 0% avans si 0% dobândă, prin intermediul ofertei de creditare implementată în parteneriat cu Cetelem IFN.
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment unul dintre liderii de pe piaţa adresată.
Strategia Grupului Flamingo constă în consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală, prin extinderea reţelei de magazine Flanco World în toate regiunile ţării şi prin continua îmbunătăţire a performaţelor magazinelor tradiţionale Flanco şi Flamingo Computers. În prezent, există 29 locaţii Flanco World în cele mai importante regiuni de retail ale ţării.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti, devenind astfel prima şi singura companie din industrie prezentă pe piaţa de capital.
În prima jumătate a anului 2008 grupul Flamingo International intră puternic pe piaţa de retail online dorind consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală şi în mediul online, prin deschiderea propriului magazin eFlamingo.