RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, îşi extinde reţeaua cu câte o unitate în trei dintre cele mai efervescente pieţe pe plan naţional: Timişoara, Cluj-Napoca şi Bucureşti. În urma lansării celor mai noi birouri - RE/MAX Ambassadors, RE/MAX Atlas şi RE/MAX Exclusive - Timişoara numără în prezent două unităţi RE/MAX, Clujul are şapte birouri sub umbrela companiei, iar Capitala conduce topul cu 18 francize ale brandului, conform unui comunicat remis redacţiei.
RE/MAX Ambassadors, cea mai recent deschisă unitate din Timişoara, îşi propune să mizeze pe îmbinarea cu succes a tehnologiei cu domeniul imobiliar. Astfel, aceasta se va adapta unui oraş aflat în continuă reinventare, focusat pe tehnologie, artă şi creaţie, dinamic din punct de vedere al investiţiilor şi tranzacţiilor imobiliare. Cei cinci Broker/Owneri - Adrian Cioată, Rareş Fâşie, Eugen Mareş, Marius Popa şi Mirabela Fâşie - au ales parteneriatul cu RE/MAX cu scopul de a schimba modelul tradiţional de business în domeniul intermedierii imobiliare - de la concurenţă între agenţi, la colaborare în favoarea intereselor clientului, potrivit sursei citate.
"Modelul clasic după care funcţionează intermedierea imobiliară este învechit, greoi şi netransparent, însă putem schimba în bine această paradigmă. Ne propunem să schimbăm rolul agentului - din prestator de servicii imobiliare, în reprezentant al vânzătorului sau cumpărătorului. Educaţia, alături de standardizarea proceselor operaţionale, sunt valorile centrale ale reţelei RE/MAX, drept pentru care am ales acest brand pentru a oferi clienţilor garanţia calităţii serviciilor oferite", a declarat Adrian Cioată, B/O RE/MAX Ambassadors.
Printre obiectivele noii companii se numără: crearea unui mediu propice pentru dezvoltarea celor care vor să înceapă un business propriu în consultanţă imobiliară, o cultură axată pe învăţare şi dezvoltare continuă, precum şi specializarea agenţilor pe toate domeniile sectorului imobiliar.
RE/MAX Atlas, a şaptea franciză din Cluj, a fost lansată pe piaţă de Cristian Chiriţă, un antreprenor fără experienţă pe piaţa imobiliară, care a mizat pe expertiza brandului RE/MAX pentru obţinerea de cunoştinţe în real-estate şi îndrumare în formarea unei echipe. După cinci ani de activitate în domeniul transporturilor, respectiv o specializare profesională în acest segment, Chiriţă a decis să-şi continue cariera în domeniul consultanţei imobiliare.
"Am ales să colaborez cu RE/MAX deoarece îmi oferă posibilitatea de dezvoltare mult mai rapidă decât dacă aş fi făcut un business pe cont propriu. Ca obiective îmi propun să formez o echipă închegată, să creştem împreună şi să avem în portofoliu o varietate cât mai mare de proiecte" a declarat Cristian Chiriţă, B/O RE/MAX Atlas.
RE/MAX Exclusive este cea mai nouă unitate a brandului pe piaţa din Capitală, oraş care deţine cel mai amplu portofoliu de birouri RE/MAX din ţară. Silviu Zamfir, Broker Owner-ul francizei, a ales să se reorienteze pe plan profesional după ce a activat peste 22 de ani în HoReCa. Astfel, după ce s-a documentat despre diversele sale posibilităţi pe această piaţă, a ales să colaboreze cu RE/MAX tocmai pentru a-şi asigura trecerea facilă către un domeniu în care nu are expertiză.
"După o cercetare amănunţită am înţeles concret puterea şi importanţa brandului, iar printre motivele care m-au determinat să aleg RE/MAX se numără: calitatea de lider mondial pe segmentul său, fiind şi cea mai puternică reţea pe plan local, programul educaţional complet, precum şi suportul permanent asigurat pe tot parcursul colaborării", a declarat Silviu Zamfir, B/O RE/MAX Exclusive.
Pe lângă acumularea permanentă de experienţă profesională, pentru dezvoltarea biroului acesta vizează următoarele etape: recrutarea de agenţi competenţi, cu aceeaşi viziune a brandului, oferirea de servicii complete şi de calitate superioară tuturor clienţilor, precum şi recunoaşterea pe plan local a biroului propriu, se arată în comunicat.