"Renault-Nissan" şi "Bajaj Auto" creează un model pentru piaţa indiană

Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 13 mai 2008

Grupul auto "Renault-Nissan" şi producătorul indian de profil "Bajaj Auto" au anunţat că vor înfiinţa o companie mixtă, în cadrul căreia vor dezvolta un model de maşină low-cost, cu un preţ de pornire de 2.500 dolari.

Noua companie va fi deţinută în proporţie de 50% de către "Bajaj Auto", 25% de către grupul francez "Renault" şi 25% de către fabricantul nipon de automobile "Nissan". Noul model de automobil va avea drept ţintă clienţii de pe piaţa indiană a automobilelor, aflată în plină expansiune. Capacitatea iniţială planificată a fabricii se ridică la 400.000 unităţi pe an. Primele vânzări vor avea loc în 2011, în India, care va fi piaţa principală de desfacere a modelului. Ulterior, autoturismul va fi introdus şi pe alte pieţe emergente.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8074
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2778
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8878
Gram de aur (XAU)Gram de aur420.3419

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb