Producătorul francez "Renault" va prezenta în septembrie, la Salonul Auto de la Paris, noul Megane Trophy, un GT care va începe să concureze în circuitele europene din primăvara lui 2005, informează Rompres. Noul autovehicul a fost realizat de Renault Sport Technologies şi va fi urmaşul modelelor Renault 5 Turbo, Renault Alpine V6 GT, Renault Spider şi Clio Renault Sport V6.
Noul model va avea un motor V6, de 320 cai putere şi 3,5 litri, care echipează în prezent Renault-urile Vel Satis şi Renault-urile Espace. Raportul greutate/putere (2,9 kg/CP), precum şi aerodinamica sa cu efect de sol îi permit să egaleze prestaţiile altor GT-uri, dar la costuri reduse. Definiţia mecanică a noului Renault Megane Trophy a fost inspirată în mare parte din "spiritul siluetă" al campionatului european de turisme ETCC, iar aerodinamica sa evoluată se apropie de exigenţele autovehiculelor ce îşi dispută campionatul german de turisme - DTM.
Renault Megane Trophy va fi un autovehicul dotat cu motor cu propulsie, situat central şi cutie de viteze semi-automată, cu comanda la volan şi sistem de achiziţie de date. Modelul, care va apărea în 2005 la un campionat europeană al mărcii, organizat de Renault Sport, va completa gama de berline de competiţie, care se bucură de participarea a patru dintre modelele sale la circuite sau raliuri din diferite campionate- Clio Renault Sport de Circuite, Clio Renault Sport de Raliuri, Clio 2.0 16V grupa N şi Renault Clio Super 1.600.