Piaţa de ceasuri vândute online va creşte cu 10% în acest an, la 10 milioane euro, a declarat, astăzi, Dragoş Diaconu, CEO WatchSop.ro, companie care a deschis în capitală primul magazin offline din ţară.
"În decursul acestui an încercăm să vedem şi să perfecţionăm modelul pe are îl avem aici, urmând ca în prima parte a anului viitor să venim cu al doilea magazin, tot în Bucureşti, tot într-un shopping mall, încă nu putem spune care anume, pentru că nu sunt finalizate discuţiile", a spus el, pentru News.ro.
El afirmă că ceasul este un accesoriu important pentru români, iar cele mai mari vânzări au loc în noiembrie-decembrie, când clienţii cumpără ceasuri pentru a le face cadou.
"Valoarea medie de achiziţie este de 450 de lei, în acest an. Trimestrul IV este cel mai important. Piaţa de ceasuri vândute online, tot ce înseamnă produse originale, este estimată la 10 milioane euro, în creştere cu 10%", a precizat Dragoş Diaconu, conform News.ro.
În prezent, WatchShop.ro este prezent în 15 magazine în care vinde produsele importate exclusiv în România. Magazinele sunt atât în Bucureşti, cât şi în câteva oraşe mari (Cluj, Timişoara, Braşov, Galaţi), iar până la finalul anului retailerul estimează colaborări cu alte 10 magazine, pentru o acoperire reprezentativă la nivel naţional.
Retailerul intră astfel pe o nouă linie de business, investiţia în primul magazin offline ridicându-se la 35.000 de euro. Acesta are peste 300 de ceasuri şi aproximativ 100 de curele. Este totodată importator exclusiv în România pentru brandurile Ingersoll, Accurist, Sekonda şi William S.
"În noul magazin vom comercializa ceasuri pe care clienţii nu le găsesc în alte magazine fizice de ceasuri şi vom pune accent pe brandurile pentru care suntem importatori unici în România. Mizăm, însă, şi pe mărci consacrate ca Tissot, Vostok-Europe şi Suunto, şi vom expune o serie de exclusivităţi pentru România", spune Dragoş Diaconu.
WatchShop.ro a înregistrat în prima jumătate a anului un avans al vânzărilor de 25%, faţă de perioada similară a anului trecut. Cel mai bine vândut produs în această perioadă a fost modelul Garmin Instinct, iar cel mai căutat brand a fost Casio, alături de branduri puternice, precum Tissot, Seiko, Orient, Citizen şi Garmin, transmite News.ro.
În primele şase luni ale anului, valoarea medie a unei achiziţii de pe WatchShop.ro a fost de 450 de lei. Odată cu deschiderea noului magazin offline, va creşte şi valoarea medie a comenzilor totale. Date fiind profilul cumpărătorilor şi brandurile expuse în magazinul din AFI Cotroceni, WatchShop.ro estimează că valoarea medie a unei achiziţii din magazinul offline va fi cu 20-30% peste valoarea unei comenzi plasate direct în site.