Compania Niky, operatorul unei reţele de 15 magazine ce comercializează haine de damă sub brandul românesc Nichi Cristina Nichita, estimează o creştere a afacerilor cu 25% anul acesta, până la 1,87 milioane de euro ca urmare a extinderii în ţară, au declarat pentru NewsIn reprezentanţii companiei.
Recent, compania a inaugurat la Cluj, în Iulius Mall, al 15-lea magazin propriu sub brandul Nichi Cristina Nichita care se întinde pe o suprafaţă de circa 51 metri paătraţi şi care a necesitat investiţii de 35.000 de euro. Această inaugurare face parte din planul de extindere la nivel naţional a reţelei de magazine pe care Niky îl va continua şi anul viitor.
"Pentru anul viitor, Nichi Cristina Nichita intenţionează să se extindă în câteva din localităţile deja existente.Vor fi inaugurate patru noi magazine proprii, dintre care trei vor fi localizate în Bucureşti, iar unul în Iaşi", au declarat reprezentanţii Niky.
Niky este o companie înfiinţată în 1995 cu capital integral românesc. În prezent, compania operează o reţea de 15 unităţi care cuprinde mai multe oraşe importante din ţară cum ar fi Bucureşti, Iaşi, Cluj, Oradea, Constanţa, Piatra Neamţ, Piteşti, Timişoara, Suceava, Ploieşti, Baia Mare, Sibiu, Odorheiu Secuiesc.
Brandul Nichi Cristina Nichita deţine în acest moment o poziţie dominantă pe segmentul confecţiilor de damă la nivel naţional, compania înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro. În 2004, compania a schimbat numele de brand sub care sunt comercializate produsele vestimentare de la Niky Fashion la Nichi Cristina Nichita, "pentru evidenţierea brandului românesc" după cum susţin reprezentanţii firmei.