Reţeaua LaDoiPaşi, dezvoltată de METRO România, atinge o nouă etapă în evoluţia business-ului, odată cu deschiderea magazinului 2000 sărbătoreşte acest record organizând Conferinţa Naţională LaDoiPaşi 2000 - "Viitorul este LaDoiPaşi", dedicată antreprenorilor din franciză.
În curând, LaDoiPaşi va lansa şi o aplicaţie mobilă dedicată, prin intermediul căreia consumatorii vor putea accesa rapid informaţii despre ofertele disponibile periodic, cupoane cu oferte exclusive, harta magazinelor LaDoiPaşi din întreaga ţară şi multe altele.
"Odată cu dezvoltarea francizei LaDoiPaşi, ne-am asumat misiunea de a susţine antreprenorii locali să pornească afaceri în comunităţile în care trăiesc, prin deschiderea unor magazine moderne, de proximitate, care să le ofere clienţilor acces facil la produsele necesare şi la servicii integrate. Astăzi, la 11 ani distanţă, suntem mândri să spunem că am construit cea mai mare comunitate de antreprenori independenţi din ţară", menţionează Adrian Ariciu, CEO METRO România.
Conferinţa Naţională LaDoiPaşi 2000 - "Viitorul este LaDoiPaşi" - dedicată antreprenorilor din franciză, are loc la centrul expoziţional Romexpo din Bucureşti, reunind peste 3000 de participanţi din întreaga ţară. Evenimentul se desfăşoară în contextul sărbătoririi atingerii pragului de 2000 magazine LaDoiPaşi în România.
Totodată, finalul evenimentului va fi marcat de un show, care aduce pe aceeaşi scenă câţiva dintre cei mai cunoscuţi artişti români.
"Este un moment de recunoştinţă şi de apreciere publică, dar şi de încurajare şi încredere că vom continua să construim şi în viitor lucruri care să ne facă să privim cu mândrie realizările fiecăruia dintre noi" - a adăugat Irinel Popescu, Director Franciză METRO România.
Franciza LaDoiPaşi are acoperire la nivel naţional, METRO România urmărind expansiunea în comunităţile din întreaga ţară, atât în mediul urban, cât şi rural. Reţeaua de magazine LaDoiPaşi continuă să se extindă accelerat pe plan local, iar până la finalul anului următor va atinge peste 2.500 de unităţi.