Reveal Marketing Research: 28% dintre români încearcă să consume cât mai sustenabil

F.D.
Miscellanea / 7 decembrie 2023

Reveal Marketing Research: 28% dintre români încearcă să consume cât mai sustenabil

Reveal Marketing Research, în colaborare cu Kaufland România, UniCredit Bank şi Valorem, a realizat cea de-a doua ediţie a barometrului anual despre comportamentele şi aşteptările consumatorilor referitoare la sustenabilitate, urmărind modul în care acestea au evoluat comparativ cu studiul similar desfăşurat în septembrie 2022.

Pe fondul evenimentelor socio-economice din ultimul an preocuparea românilor pentru sustenabilitate este în scădere

Rezultatele barometrului realizat de Reveal Marketing Research arată că în 2023, 36% dintre respondenţi consideră sustenabilitatea o tema importantă pentru români, procentul diminuându-se cu 27% comparativ cu 2022. Scăderea amplorii preocupării pentru sustenabilitate poate fi explicată prin prisma faptului că problemele economice sau sociale din ultimul an au acaparat atenţia în detrimentul chestiunilor legate de sustenabilitate.

Chiar dacă în prezent nivelul de cunoaştere şi conştientizare a importanţei sustenabilităţii este unul ridicat, 85% dintre români declarând că este un subiect de interes la care se gândesc, aceştia manifestă mai degrabă o atitudine pasivă dacă ne referim la acţiuni care să susţină cauza. Astfel că, 48% dintre români declară că se implică ocazional în activităţi sustenabile, cel mai frecvent comportament fiind colectarea selectivă a deşeurilor, în timp ce doar 15% declară că se implică activ în diferite activităţi sustenabile, maturii fără partener diferenţiindu-se ca fiind principalii susţinători ai cauzei (20%).

7 din 10 români consideră că investiţiile în inovaţii tehnologice vor aduce soluţii pentru problemele de sustenabilitate din societate şi vor contura un viitor mai bun

Printre cele mai importante probleme de sustenabilitate menţionate de respondenţi se numără poluarea aerului, defrişarea pădurilor, poluarea din deşeuri, calitatea alimentelor produse pe scară largă sau încălzirea globală. Românii consideră că pentru a diminua aceste ameninţări şi a obţine schimbări semnificative sunt necesare eforturi coordonate din partea companiilor (75%), indivizilor (74%) şi a guvernelor (71%).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb