45% dintre clienţii indirecţi Reynaers Aluminium România sunt dezvoltatori imobiliari, atât pe segmentul office, cât şi pe segmentul centrelor comerciale şi al proiectelor rezidenţiale, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
Aproape jumătate din business-ul companiei este generat de proiecte imobiliare, susţinute în cele mai multe cazuri cu fonduri proprii. Aceste proiecte sunt dezvoltate şi în contextul creşterii întregii pieţe imobiliare, tendinţă care se resimte din ce în ce mai mult.
Un alt segment important de clienţi este reprezentat de companiile mari specializate în confecţionarea tâmplăriei, în procent de 25%, care au tot mai multe proiecte externe. De asemenea, companiile de tâmplările mici generează 21% din business-ul Reynaers, iar proiectele arhitecţilor şi comenzile beneficiarilor direcţi constituie 9% din cifra de afaceri a companiei.
Potrivit reprezentanţilor Reynaers, la maturizarea şi, în final, la creşterea pieţei locale de profil contribuie într-un mod semnificativ şi actualizarea legislaţiei, ale căror cerinţe legate de performanţă şi transferuri termice sunt tot mai ridicate.
"Suntem ajutaţi foarte mult şi de legislaţia în domeniu, care practic ne provoacă să dezvoltăm într-un ritm mai rapid sisteme cu performanţe termice cât mai ridicate. Spre exemplu, clădirile noi de birouri sunt obligate să aibă certificate LEED sau BREEAM, iar arhitecţii au nevoie de libertate de design tot mai mare pentru realizarea suprafetelor vitrate mari şi dimensionarea acestora conform proiectului", a decarat Daniel Popa, country manager Reynaers România.
Din punct de vedere regional, majoritatea proiectelor Reynaers sunt în zona de sud a ţării, unde se află şi sediul central al Reynaers România.
În acest an, Reynaers România vizează o creştere a cifrei de afaceri bazată pe extinderea numărului de clienţi ţintă, iar pentru a obţine rezultatele estimate, compania îşi va întări legătura cu firmele de execuţie, dar şi cu antreprenorii generali ai marilor proiecte imobiliare, conform sursei citate.