În decizia pentru alegerea tâmplariei, arhitecţii şi firmele de proiectare joacă cel mai important rol, atrage atenţia compania Reynaers Aluminium România, ce activează pe segmentul soluţiilor de aluminiu pentru sectorul de construcţii.
Astfel, în ceea ce priveşte proiectele pe segmentele office şi comercial, alegerea tâmplăriei cade în sarcina arhitectului sau a firmei de proiectare. Pe segmentul rezidenţial, această decizie este luată tot de arhitect, în cazul ansamblurilor rezidenţiale, şi direct de către beneficiar în cazul locuinţelor private.
"În procesul de decizie, fiecare parte implicată are alte criterii pe care le urmăreşte. Beneficiarii finali vor calitate, costuri reduse de întreţinere şi garanţie, iar arhitecţii caută produse flexibile, care să le ofere libertatea de a-şi pune în operă creaţiile", a explicat Daniel Popa, country manager Reynaers România, într-un comunicat trimis Redacţiei.
Potrivit datelor companiei, cea mai vândută categorie de produse pe piaţa locală este reprezentată de profilele destinate faţadelor cortină pentru clădirile de birouri, cu 60% din vânzări.
Pe plan secund se află, cu 30% din vânzări, reperele pentru uşi şi ferestre, restul de 10% fiind atribuit reperelor pentru uşi glisante, un segment aflat în proces de dezvoltare, în contextul schimbării tendinţelor din domeniul arhitecturii.
Reynaers Aluminium România a raportat în prima jumătate a acestui an un avans cu aproximativ 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu perioada similară a anului trecut, preconizând, pentru întreg anul 2016, un business de 8 milioane de euro.
Compania este prezentă pe piaţa locală din 2006, produsele acesteia adresându-se proiectelor rezidenţiale, comerciale, office sau industriale.