Grupul de comunicare Hello şi-a crescut cu peste 40 de procente volumul afacerilor în 2016, odată cu dezvoltarea semnificativă a brandului Foodwise, şi estimează un rulaj de trei milioane euro pentru anul în curs. În 2017, Foodwise îşi va lansa propria platformă de implicare socială, în cadrul unui demers activ care vizează responsabilitatea faţă de resurse şi încurajarea comportamentului etic în industria food& beverages din România, potrivit unui comunicat al grupului.
Marilena Istrătescu, managing partner şi co-fondator al grupului Hello spune: "Anul 2016 ne-a adus performanţe pe toate direcţiile de business. Foodwise a dezvoltat şi lansat pe piaţă conceptul de retail cu cea mai mare complexitate de până acum - proiectat de echipa de consultanţi a hub-ului nostru creativ şi livrat «la cheie»; creativitatea şi implementarea campaniilor de consumer engagament au adus rezultate clienţilor şi volume de business agenţiei, iar competenţele echipei au crescut pe fiecare specializare - de la strategie şi concept, până la implementare. Anul 2016 a fost, de asemenea, un an al eficienţei şi din perspectiva recunoaşterii publice - primul Effie din portofoliul Foodwise".
În comunicat se arată: "Pentru 2017, focusul grupului de comunicare Hello îl reprezintă consolidarea competenţelor de food intelligence, respectiv dezvoltarea unor proiecte care să pună în evidenţă etica brandurilor şi să încurajeze comportamente responsabile pe piaţă, inclusiv în rândul consumatorilor".
Marilena Istrătescu spune: "Vorbim astăzi mai mult decât oricând, în România şi în lume, despre asumare şi responsabilitate. Publicul devine tot mai sensibil la componentă etică, sancţionând sau adoptând un brand în funcţie de atenţia pe care acesta o acordă intereselor şi preocupărilor consumatorilor, iar industria food nu face excepţie".
Potrivit comunicatului, în cadrul acestui demers, Grupul HELLO va lansa, în 2017, o platforma de comunicare dedicată, care va funcţiona că un hub de resurse şi integrator de proiecte de responsabilitate socială.