Compania de software Oracle România încearcă, în aceste zile, printr-un road-show organizat pe traseul Bacău - Constanţa - Cluj-Napoca şi Oradea, să prezinte comunităţilor locale de afaceri ultimele tehnologii şi modele de conducere a proceselor de afaceri.
"Am pus la punct o strategie Oracle pentru IMM-uri, prin care vrem să arătăm conducătorilor acestora ce înseamnă de fapt soluţiile Oracle, oferindu-le, pentru prima dată, posibilitatea de a vedea aceste programe la lucru", ne-a declarat Florin Drăgănes-cu, director de marketing la Oracle România.
Reprezentanţii IMM au putut asista la demonstraţii concrete ale modului de lucru propus de soluţiile sofware oferite, mergînd pînă la operaţiunile cele mai simple executate de acestea. "În acest sens am organizat această prezentare împreună cu partenerii noştri de la "Vector Software", care se ocupă de implementarea soluţiilor software şi cu cei de la "Maguay", care oferă suportul hardware", ne-a precizat Florin Drăgănescu. Directorul de marketing al Oracle România spune că strategia de vînzări a companiei vizează IMM cu cifre de afaceri anuale cuprinse între 5 şi 25 de milioane de euro.