Reporter: Cum au mers afacerile Sheraton de la lansarea în România?
Robert Koren: După renovarea şi reconstruirea brandului acestui hotel, afacerea a crescut semnificativ. Clienţii vin în principal din SUA, Marea Britanie, Franţa, Italia şi Germania. În momentul în care schimbi ceva este foarte important să creezi un foarte bun departament de marketing şi trebuie să foloseşti ştirile televizate, ziarele şi PR-ul, care să vorbească despre acest lucru. Ca dovadă, avem un eveniment din august pentru care a fost creat planul de marketing prin care să stârnim interesul şi curiozitatea, aşa că, startul a fost unul foarte, foarte bun.
Reporter: Ce vă spune, totuşi, acest început?
Robert Koren: Este promiţător. Ideea porneşte de la faptul că nu ne aşteptam să avem un succes atât de mare şi nici să se producă schimbări semnificative.
Reporter: Aţi întâmpinat probleme? Care au fost acestea?
Robert Koren: Când faci renovarea într-un timp scurt, reprezintă o adevărată provocare - este foarte important să termini totul la data propusă. Echipa care s-a ocupat de acest aspect s-a descurcat fantastic: a terminat în timp util, nu a depăşit bugetul şi a atins toate aşteptările noastre. A doua provocare se referă la reacţia oamenilor la schimbare. Ne bucurăm că în cazul nostru a fost una foarte bună.
Reporter: Câte camere are hotelul şi cum sunt preţurile?
Robert Koren: Avem 270 camere şi preţul depinde de pachetul pe care fiecare client îl doreşte.
Reporter: Care ar fi următoarea locaţie aleasă de Sheraton pentru o nouă deschidere în ţara noastră?
Robert Koren: Acest proces este încă la început, la stadiul de discuţii. Căutăm atât proprietari, cât şi locaţii potrivite în oraşele mari ale ţării, de exemplu Cluj-Napoca şi Timişoara. România este un punct foarte important pentru întâlniri de orice gen, de exemplu pentru oamenii de afaceri, şi din acest motiv suntem interesaţi de extindere.
Reporter: Cum vedeţi că se desfăşoară afacerile în România? Care este trendul?
Robert Koren: Judecând după cum reacţionează piaţa, considerăm mediul de afaceri stabil şi în creştere. Ne aşteptăm ca anul viitor să avem rezultate foarte bune aici şi să ne putem extinde brandul, deci pentru noi, business-ul din România este favorabil.
Reporter: Îmi puteţi spune o cifră de afaceri pentru 2014? Preconizări pentru anul în curs?
Robert Koren: Niciodată nu dezvăluim cifre ce ţin de afacerile noastre, dar vă pot asigura că sunt unele deloc neglijabile.
Reporter: Ce planuri viitoare de dezvoltare aveţi?
Rober Koren: Dorim să consolidăm poziţia Sheraton în România, respectiv în Bucureşti. Este important ca acest hotel să devină un reprezentant bine văzut în această ţară, în această parte a lumii, prin servicii şi experienţe excelente. Totodată, ne dorim ca acesta să devină un adevărat brand în România, deoarece este o ţară cu potenţial. Noi suntem ca albinele ce merg la flori. În cazul de faţă, România este floarea (=oportunitatea).
Reporter: Vă mulţumesc pentru timpul acordat!