România se prezintă ca destinaţie turistică la Târgul Internaţional de Turism World Travel Market London 2016, în perioada 7 - 9 noiembrie, informează Autoritatea Naţională pentru Turism, potrivit Agerpres.
Aflat la cea de-a 37-a ediţie, World Travel Market London este cel mai mare târg din lume pentru specialişti (business2business) iar România participă încă de la prima ediţie. World Travel Market London este considerat de mulţi specialişti din industrie cel mai important eveniment turistic anual. La ediţia din act an vor fi reprezentate 182 de ţări din întreaga lume care s-au înscris cu pavilion naţional, înregistrându-se oficial 50.000 de participanţi. Organizatorii estimează un număr de peste 100.000 de vizitatori pe durata celor trei zile ale manifestării. În 2016, pentru prima dată în istoria WTM Londra, durata manifestării s-a restrâns de la 4 la 3 zile.
Potrivit reprezentanţilor ANT, la târgul de la Londra România va fi promovată ca destinaţie de "MICE (evenimente, congrese etc), turism de aventură, city-break, ecoturism, turism rural, circuite, fiind aduse în atenţia specialiştilor toate zonele ţării". La World Travel Market London 2016 vor fi prezenţi şi doi ambasadori ai turismului românesc, Nicolae Voiculeţ şi Ilie Năstase, "persoane care prin notorietate vor atrage specialişti şi vor pune în valoare standul României", după cum apreciază ANT.
România va fi prezentă la World Travel Market London 2016 cu un stand ce are o suprafaţă de 198 de metri pătraţi.
Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism, Anca Pavel-Nedea, va participa la Summitul miniştrilor, dar şi la întâlniri cu omologi străini, presă, companii de marketing şi PR în domeniul turismului.