Compania Rombat a înregistrat în primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 15.845.000 euro, în creştere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. S-au vândut 525.733 de baterii auto, dintre care 55.4% destinate exportului, adică 291.273 de baterii auto, informează un comunicat remis redacţiei.
"Estimăm că vom creşte în continuare vânzările, depăşind pe cele ale anului 2009, care a fost un an bun pentru Rombat. Nu va fi uşor să îndeplinim acest obiectiv, ţinând cont că industria auto este în continuare în criză", a afirmat Ioan Repede, director general Rombat.
Compania bistriţeană a lansat în acest prim trimestru şi două noi produse: bateriile Tempest, care sunt de semi-tracţiune, destinate aplicaţiilor care necesită energie electrică permanentă sau de durată şi bateriile Green, destinate motocultoarelor, maşinilor de tuns iarba, maşinilor de golf, pompelor portabile.