Romexpo a înregistrat, în 2009, o cifră de afaceri de 65 milioane lei, în scădere cu peste 40% comparativ cu 2008, a precizat, ieri, Doru Simovici, director general al societăţii organizatoare de târguri şi expoziţii Romexpo, la deschiderea sezonului manifestărilor din 2010.
"Din cauza crizei, multe firme şi-au redus bugetele pentru prezenţa la astfel de manifestări. Cred că şi în 2010 Romexpo va avea un an greu din acest punct de vedere şi ne aşteptăm, în continuare, la o scădere a cifrei de afaceri. De aceea, la începutul anului, ne-am reorganizat modul de funcţionare, iar calendarul nostru s-a îmbogăţit cu 13 expoziţii noi", a spus Doru Simovici, citat de Agerpres.
În acest an, Romexpo va aloca din bugetul propriu finanţarea unor manifestări de prezentare în străinătate a calendarului expoziţional, precum şi a oportunităţilor pe care le au firmele străine ce vor veni în România. Aceste manifestări se vor organiza în cadrul ambasadelor României din ţările vizate ca parteneri strategici pentru economia românească. "Prin parteneriatele noastre cu instituţiile administraţiei publice vizăm şi aducere unor târguri care se desfăşoară în prezent prin parcuri sau pe marile bulevarde din Capitală în incinta Romexpo. Cred că locul târgurilor de pe Kiseleff este la Romexpo. Un alt aspect important pentru societatea noastră este atragerea tuturor universităţilor din ţară la evenimentele Romexpo", a precizat Simovici.