"Romtelecom" lansează, din această lună, serviciul "My Office", devenind, astfel, primul operator de comunicaţii din România care oferă soluţia completă de "Hosted Unified Communication" pe o platformă "Microsoft", în colaborare cu compania "Central Europe On Demand".
Potrivit lui George Makowski, director executiv comercial pe segmentul de business din cadrul "Romtelecom", "implementarea acestui gen de servicii < in house > este costisitoare şi până acum şi-au putut-o permite doar firmele mari, cu mii de angajaţi şi bugete IT de ordinul a zeci sau sute de mii de euro. < Romtelecom > oferă, acum, şi companiilor de mărime mică şi medie, cu până la 100 de angajaţi, accesul la acest gen de servicii pe un modul SaaS (Software as a Service) şi la preţuri accesibile".
Cu toate acestea, serviciul "My Office" poate fi atractiv şi pentru companiile mari, deoarece reduce costurile de producţie şi cele pe care le implică deplasările, cu până la 40% şi, astfel, îşi pot mări productivitatea.
Viktor Kovacs, director executiv de operaţiuni al "Central Europe On-Demand", a afirmat că "potrivit unui studiu realizat la nivelul Europei Centrale şi de Est, mai mult de 80% dintre cei intervievaţi au răspuns în favoarea acestei tehnologii şi acestor servicii, datorită reducerii cheltuielilor şi a tehnologiei care îi ajută să satisfacă cerinţele clienţilor la un nivel cât mai ridicat".
"My Office" beneficiază de două variante de abonamente, cu preţuri începând de la 2,5 euro pe lună, la care se adaugă şi opţiuni adiţionale.