Romtelecom şi Cosmote îşi schimbă de astăzi denumirile în Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications şi vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom România, iar produsele şi serviciile vor fi oferite sub brand-ul "T".
Momentul lansării brand-ului Telekom România va fi marcat sâmbătă, începând cu ora 18.00, prin evenimente interactive, ce vor avea loc în Bucureşti, Cluj, Iaşi şi la Berlin.
Telekom îşi propune să devină furnizorul numărul 1 de servicii de telecomunicaţii şi divertisment pe piaţa românească, a declarat vineri, cu ocazia lansării oficiale pe piaţa locală, Nikolai Beckers, CEO Telekom România Group, care a deţinut funcţia de CEO Romtelecom şi Cosmote România începând din 1 aprilie 2013.
"Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicaţii din România care te conectează la tehnologie, atât în viaţa personală, cât şi în cea profesională. Întrucât deţine capabilităţi şi puncte forte unice, Telekom devine o opţiune integrată fix-mobilă pe piaţa românească", a afirmat Nikolai Beckers, citat de sursele de presă.
Începând de sâmbătă, 13 septembrie 2014, unul din doi români, care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau Cosmote România vor deveni utilizatori ai Telekom România şi cele două companii vor intra oficial în familia internaţională Telekom.
Romtelecom şi Cosmote România au raportat venituri anuale cumulate de peste un miliard de euro, 10 milioane de clienţi şi 9.000 de angajaţi pe piaţa locală.
Brand-ul Telekom România este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi Cosmote România. Telekom România este un brand care aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe şi peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse şi servicii fixe, comunicare mobilă, Internet şi IPTV pentru consumatori şi soluţii ICT pentru clienţi din mediul de business
Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de ţări şi are circa 229.000 angajaţi la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 - mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.