Distribuitorul rus de alimente organice VkusVill a prezentat săptămâna aceasta o familie LGBT în noul său material promoţional, sfidând legea ţării împotriva "propagandei gay faţă de minori", conform Moscow Times şi Hotnews.
VkusVill pune în evidenţă o "matriarhă" Yuma, pe partenera ei Zhenya şi cele două fiice Mila şi Alina, care practică veganismul etic, susţin comerţul echitabil şi oferă adăpost persoanelor LGBT care se luptă să-şi găsească acceptarea în propriile lor familii.
Popularul lanţ de retail a marcat clipul promoţional din 30 iunie cu o etichetă "18+" pentru a respecta legea propagandei anti-LGBT.
Spotul transmite: "Familia este legătură de sânge sau o ştampilă pe paşaport. Să regândim acest lucru. În secolul 21, oamenii se iubesc în primul rând, sunt cei care ne vor proteja mereu, oamenii cu care trecem împreună prin viaţă ".
Autorităţile de aplicare a legii, care depun de obicei acuzaţii contravenţionale împotriva infractorilor - dintre care cei mai recenţi au fost autorii unei reclame Dolce & Gabbana pe Instagram în care se sărută cupluri de acelaşi sex - nu au comentat încă postarea VkusVill.
Reprezentantul parlamentar anti-homosexual din Sankt Petersburg, Vitaly Milonov, a mers pe reţelele de socializare pentru a condamna reclama "păgână".
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 03.07.2021, 19:59)
Incepe programul POPONAUT implementat de UE si SUA.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.07.2021, 00:18)
Sodoma si Gomora din UE si SUA. Rusine.
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.07.2021, 10:35)
Sincer sa fiu, daca vreun aliment devine asociat cu un comportament/act sexual, mi se face sila sa mai cumpar acel aliment. Compania aia este tampita pur si simplu pentru ca nu intelege o reactie simpla omeneasca. Cand cumperi fursecuri, nu te gandesti ce fel de sex fac aia care mananca acele fursecuri. Doar deviantii fac asta.