Agenţia Rusu+Borţun a lansat împreună cu Electrica Furnizare o campanie naţională de promovare a ofertelor de gaze naturale din portofoliul companiei.
Cu o istorie bogată de peste 120 de ani, compania e asociată în minţile românilor în principal cu furnizarea de energie electrică. De aici, nevoia de a comunica oferta de gaze naturale, reprezentată de cele trei produse: Gaz Mobil, Gaz Stabil şi Electrica Gaz 3in1, conform unui comunicat remis redacţiei.
Având în vedere contextul actual al pandemiei de COVID-19, campania de comunicare dezvoltată de Rusu+Borţun a pornit de la un insight familiar: mulţi români au fost nevoiţi să lucreze de acasă, în mijlocul familiei. De aceea, în aceste vremuri dificile, casa a devenit acel loc care oferă stabilitate şi confort în vieţile atâtor oameni.
E un manifest optimist cu privire la viitor prin care schimbarea survenită în stilul de viaţă al românilor devine un motiv în plus ca aceştia să-şi dorească stabilitate şi echilibru în economia casei: orice s-ar întâmpla de acum înainte, ştim că vom trece peste cu ajutorul unui partener pe măsură.
Mai precis, atunci când casa este factorul de echilibru, e important să-i oferi gazele naturale de care are nevoie de la Electrica Furnizare, un partener stabil şi de încredere. În funcţie de nevoile casei, poţi alege produsul care se armonizează cel mai bine cu ea, fie el Gaz Mobil, Gaz Stabil sau Electrica Gaz 3in1.
Această idee a fost transpusă într-un spot TV, mai multe materiale de trade şi OOH şi o campanie de amplificare digitală.
"Suntem încântaţi să colaborăm cu Electrica Furnizare, fiind unul dintre brandurile româneşti cu rezonanţă şi una dintre companiile cele mai performante şi mai longevive din piaţă. Este compania care a electrificat România şi nu putem să fim altfel decât mândri să intrăm în această echipă. Campania de lansare a gazelor naturale a fost o ocazie fructuoasă de comunicare în contextul în care ne bazăm cu toţii pe "acasă" mai mult ca oricând. Astfel că drumul spre soluţia creativă a fost unul cât se poate de natural. A fost de ajuns să ne uităm la nevoile noastre din viaţa de zi cu zi şi să ne amintim cât de importante sunt lucrurile pe care ne bazăm şi pe care adeseori le trecem cu vederea", afirmă Miruna Macsoda, Managing Partner & Creative Planning Director, Rusu+Borţun.
"Pentru a întâmpina mai bine nevoile clienţilor noştri în contextul pandemiei, am lansat în acest an un nou produs comercial numit Electrica Gaz 3in1 prin care acoperim o gamă largă de beneficii, de la preţul atractiv la asistenţă tehnică de urgenţă şi asigurare de bunuri. Casa e punctul de sprijin a milioane de români iar noi suntem aici să-i asigurăm stabilitatea", declară Cristian Eugen Radu, director Divizia Marketing Electrica Furnizare.
Agenţia Rusu+Borţun este la a doua colaborare cu Electrica Furnizare, prima fiind campania Electrica 3in1 din 2019, implementată ca urmare a câştigării unui pitch.
Echipa de proiect este formată din: Liviu Baciu, Sebastian Olar, Arpad Rezi, Bogdan Moraru, Iulian Fecioru, Mădălina Panainte, Andreea Zaharia, Miruna Macsoda, Cătălin Rusu.
Din partea Electrica Furnizare, echipa de marketing este formată din: Alina Ştefania Sîrbu, Raluca Tănase, Marius Andrei, Raluca Boboc, Mădălina Spânu, Dan Rădulescu, Cristian Eugen Radu.