SAP anunţă crearea de noi comunităţi de business care vor ajuta companiile să-şi îmbunătăţească rezultatele financiare, să navigheze mai bine schimbările economice şi geopolitice şi să devină mai sustenabile, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Primul pas către crearea celei mai mari reţele de business din lume îl reprezintă SAP Business Network - platformă care va reuni peste 5,5 milioane de companii. Anunţul a fost făcut în cadrul conferinţei SAPPHIRE NOW 2021.
SAP Business Network este o platformă unificată în care utilizatorul se poate conecta cu toţi partenerii comerciali dintr-un singur registru. Platforma oferă o vzibilitate completă asupra întregului ecosistem format din lanţul de aprovizionare, logistica şi trasabilitatea companiilor membre.
SAP a anunţat în cadrul SAPPHIRE NOW 2021 noi soluţii şi inovaţii menite să ajute companiile să-şi transforme procesele de business. Cele mai relevante sunt:
Portofoliul de BPI include acum şi SAP Process Insights
Ca parte a portofoliului de Business Process Intelligence (BPI), soluţia SAP Process Insights permite organizaţiilor să analizeze şi să-şi îmbunătăţească procesele de afaceri. EY, Deloitte şi Infosys Limited sunt partenerii strategici iniţiali care lucrează cu portofoliul BPI de la SAP pentru a ajuta organizaţiile să se transforme.
SAP Concur foloseşte Inteligenţa Artificială pentru a simplifica auditarea cheltuielilor
Serviciul Verify, o nouă caracteristică a soluţiilor SAP Concur, foloseşte AI şi machine learning pentru a identifica automat problemele potenţiale şi discrepanţele din rapoartele de cheltuieli. Modelele AI utilizate sunt dezvoltate în urma analizării a peste 1 trilion de dolari în deconturi de cheltuieli şi a zeci de milioane de chitanţe şi facturi. Verify poate aproba automat rapoarte de cheltuieli care nu au probleme, în timp ce semnalează discrepanţele care au nevoie de revizuiea auditorilor.
SAP Upscale Commerce: soluţie no-code care permite interacţiuni Direct-To-Consumer
Soluţia SAP Upscale Commerce este o soluţie de e-commerce, no-code, care permite retailerilor să creeze experienţe de cumpărături omnichannel în câteva minute. Cu AI încorporat, brandurile pot veni cu oferte personalizate, bazate pe informaţii complete despre clienţi provenite din datele din social media şi cele de cumpărare.