Şapte branduri româneşti au luat parte, în perioada 14-17 februarie, la cel mai mare târg de bijuterie din Europa, Inhorgenta Munchen, conform unui comunicat de presă al Ministerului Economiei.
Firmele care s-au deplasat în Germania au fost: Camilum Invest, Solo Line Grup, Gi By Me, RB Design, Accesorii Prod, D&S Group Communication Team.
Brandurile autohtone au fost amplasate la secţiunea de bijuterie contemporană, celelalte domenii ale târgului fiind: bijuterie de lux, ceasuri, furnitură pentru bijuterii. Pe parcursul expoziţiei, au fost organizate conferinţe având ca temă principalele tendinţe din sector, precum şi "Forumul Internaţional al Perlelor".
Aflat la cea de 41-a ediţie, târgul internaţional Inhorgenta 2014 s-a desfăşurat în cadrul complexului Messe Munchen şi a reunit circa 1.100 expozanţi din 40 de ţări, la manifestare participând peste 45 de mii de vizitatori profesionişti, precizează comunicatul.